Stalo se / 21 | Vendula Jirmannová

neděle, května 31, 2020

Stalo se / 21


Já vím, já vím. Opět. Jistě se ale všichni shodneme, že ten čas v době koronavirové plyne nějak rychle, přesto se tak zvláštně táhne, a nic extra zajímavého se neděje. Alespoň u nás ne. A tak určitě nevadí, že dnešní stalo se bude shrnutím posledních dvou měsíců.
Co je u nás nového? Až na velkou honičku ze strany jednoho mého klienta, upravenou pracovnu, upravenou předsíň, a nové zkušenosti z přípravy kávy asi nic extra. Jo a vlastně pár kvítek! :)

Začalo to s moka konvičkou, včera jsem pořídila aeropress. / Z jednoho z horších koronavirových období, a naše první mezizstávka v přírodě.

Stala jsem se odborníkem přes sushi.

Díky Knihy Dobrovský jsem nadělila babičkám a dědům knížky. / Rána u našich.

Uzavřený botník udělá strašně moc! / S PRIMkama jsem se stala pravou novoměšťačkou.

Pořidili jsme si s Petrem nové boty na běh. Já zvolila své vysněné PureBoost. Bohužel kvůli únavě z práce nemám na běh ani pomyšlení, a tak jsem je vynesla stěží dvakrát.

Střípky z Instagramu, aneb s Annabelle Minerals i v době koronavirové!

Nová kvítka mi dělají neskutečnou radost. / Začala jsem si vlasy spíše natáčet než rovnat a děsně mě to baví.

Moje první koprovka s domácím knedlíkem. / Radosti z Yes&Yes.

Na Rozkoši. / V podstatě komplet domácí burger. Domácí bulka, tatarka a výborné trhané maso.

Prvomájová. / Po dlouhé době na návštěvě v Praze.

Dostala jsem krásné svíčky z Na Kopečku ze sojového vosku. / Pustila jsem se do skořicových šneků.

V Annabelle Minerals se ženou více eko cestou, a tak mimo nového bezplastového balení olejů obdržíte ke každé objednávce znovupoužitelný odličovací tamponek. A chystá se i další krásná novinka! / Focení místní kinokavárny.

Bedříšek. / Zmiňoavná předělávka pracovny, aneb nové poličky na zdi.

Návštěva Pardubic. / Jak jsem dostala zákaz pořizovat nová kvítka, a tak se je snažím rozmnožit.

Nejlepší káva v okolí, Škvorecký café Náchod. / Návštěva rozhledny.

Velká Deštná.

Po webináři Poznej sám sebe od Dolleru. Děkuji za pozvání. :) / Bun bo nam bo od našich.

V porovnání s fotkami ze začátku je naše první večeře v restauraci naprosto snová.

Návštěva Hradce Králové a klasicky i GMUHK.
SHARE:

6 komentářů

Blogger Template Created by pipdig