InLight Super-Food Mask | Vendula Jirmannová

čtvrtek, května 28, 2020

InLight Super-Food Mask

Produkt jsem obdržela k recenzi od NuSpring.

Ač jistě víte že několik let bojuji s problematickou pletí, a péče o pleť je pro mě číslo jedna, tak pleťovým maskám jsem se většinu času vyhýbala. Jednak za to může lenost, ale zároveň i nedůvěra, kterou jsem většině produktům, především těm dostupným z drogerie, přikládala. Na dražší masky jsem neměla finance, a tak jsem si vždy jednou za čas doma něco uplácala z kvasnic, vajec, medu a jogurtu. Naštěstí jsem v životě pokročila někam dál, a tak se nyní snažím dávat pleťovým maskám v péči o pleť více prostoru.

Od značky InLight jsem doma již měla Bio hloubkově hydratační balzám, který mi ale bohužel moc nevyhovoval. Než aby se vstřebal, tak mi na pleti seděl a nic nedělal. Rozhodně tím nechci produkt odsoudit, vzhledem k recenzím totiž věřím, že se jedná o dobrý a kvalitní balzám, nicméně já si čím dál tím více uvědomuji, že produkty na bázi olejů nejsou pro moji pleť to nejvhodnější, a tak bych se jim měla spíše vyhýbat. Alespoň pokud se jedná o krémy, balzámy či oleje obecně jako takové.


Tmavězelenou Masku Super-Food mám doma zhruba tři týdny, a zdá se, že s ohledem na to co píšu nad fotkou, tvoří výjimku.

V základu obsahuje spirulinu, ječmen, šípek, mrkev, kokosový a sezamový olej, hydratační bambucké máslo a mimo jiné i pudr z baobabu, který slouží jako velmi jemný peeling. Exfoliace je především u aknózní pleti velmi důležitá, a tak se ji nyní snažím i za využití jiných produktů zhruba třikrát týdně do své rutiny zahrnout, což je na mé pleti opravdu hezky znát.
Maska má intenzivní bylinnou vůni připomínající zelený čaj. Slova intenzivní se však nezalekněte. Vzhledem k tomu že se jedná o přírodní produkt, tak je velmi příjemná a ani trochu vlezlá.


I přesto že je maska plná olejů, tak je hezky hutná a na pleť se velmi dobře aplikuje. Při jejím nanášení je cítit jak se oleje povolují a jemné částečky exfoliují pleť. Stačí ji nanést opravde ve slabé vrstvě, na celou pleť vám bude stačit cca zrníčko hrášku, a tak si dovolím odhadnout, že maska vystačí zhruba na 20 až 25 aplikací.
Nechte ji působit deset až dvacet minut, a následně ji pomocí navlhčeného teplého ručníku stáhněte. Na pleť nakonec aplikujte hydrolát a olej či krém. Zkrátka jak jste zvyklé.
Již po prvním použití si všimnete, že pleť je hned po aplikaci jemnější a hydratovanější, a i druhý den po aplikaci je hezky projasněná a jemná.

SHARE:

1 komentář

  1. Milá Vendy, maska mě hodně nalákala, pro mou suchou a stárnoucí pleť bude určitě prima. Krásný víkend přeji. ☺♥

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig