Kosmetika do stanu | Vendula Jirmannová

čtvrtek, července 11, 2019

Kosmetika do stanu

Článek vznikl ve spolupráci s Annabelle Minerals.

Na stanování se mi vždy nejvíce líbila volnost. Mikiny, tepláky, vlasy vonící po ohni a žádný makeup. To mě vždy nejvíce děsilo. Všechny holky vypadaly bez makeupu skvěle a já utrápená s pupínkem na pupínku. Tyto časy naštěstí již pominuly a já sama vím, že jeden pupínek zkrátka nemusím hned zakrývat makeupem. Jsme jen lidi a každý je něčím ne/dokonalý. Než abych s sebou tahala zásobu krémíčků, micelárek a kosmetiky, mám jen malou taštičku plnou těch nejzbytnějších nutností.


Na dovolené nevěnuji pleti tolik péče jako doma, ale přeci jen ji nechci zanedbávat. Proto mám s sebou olej Stay Pure od Annabelle Minerals, kterým pleť odličuji. O tom jak se odličuji bez zbytečného odpadu naleznete článek zde, případně zde se dozvíte o dalších možnostech jejich využití a popis konkrétních olejů, které Annabelle Minerals nabízí.
Pleť hydratuji krémem od La Roche-Posay z řady Toleriane. Mám doma sice i jeho verzi pro noční péči, ale jak jsem se již zmínila, chci toho tahat co nejméně a spíše než řešit pleť, tak si chci užít volno a dovolenou.
Mám s sebou ještě jeden olej, který jsem dostala od své mamky. Jedná se o olejový parfém od Renovality. Jednoduše se aplikuje, krásně voní, a hlavně nezabere téměř žádné místo!


Pokud jde o dekorativní kosmetiku, vzala jsem si jen tři produkty. Jedním z nich je krycí makeup, kterého stačí tenká vrstva pro krásné sjednocení pleti a zakrytí nedokonalostí. Pro jeho aplikaci mám s sebou cestovní flat top štětec. Díky víčku nic neušpiní a hlavně se neponičí. 
Nicméně na dovolené se maluji především jen v moment, kdy vyrážíme do města mezi lidi. Jinak to mám téměř na háku. 


Dále s sebou mám řasenku od Alverde, příčemž od této značky mám již druhou. Vždy si pořizuji hnědou, která dle mého nepůsobí nijak násilně a jen přirozeně řasy obarví. Své řasy mám poměrně husté a dlouhé, tudíž u řasenky téměř nikdy nepoznám zásadní rozdíl. Co mě u této značky ale trápí je to, že mě při aplikaci pálí v očích. 
V neposlední řadě jsem si vzala i tužku na obočí od Maybelline, která má na jednom z konců praktický kartáček, díky kterému můžu upravit tvar obočí. Je sice dražší, ale za mě to je jedna z těch lepších tužek, kterou v drogerii pořídíte. Především pokud se budeme bavit o odstínu.

Kterou kosmetiku si s sebou pod stan berete vy? Žádnou nebo táhnete zásobu všeho možného?
SHARE:

3 komentáře

  1. Super článek, ten tady opravdu scházel, já osobně pod stan nejezdím, ale i tak s sebou na cesty ráda mívám pokud možno, co nejméně věcí, ale přitom pocit, že mám plnou péči, na kteoru jsem zvyklá. :-) Minerální pudrový make-up také nyní v létě používám a krém La Roche P. mě zaujal.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  2. Naprostý souhlas, že čím méně věcí s sebou pod stan, tím líp. Hlavně když člověk nejede autem, ale táhne si celé své živobytí v krosně na zádech. :D Většinou to řeším dost podobně jako ty, buď lehký makeup nebo korektor, řesenka a odličovací gel a krém. To na pár dní pod stan asi bohatě stačí. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Stanujeme často, přítel je rybář a hlavně dám na malé balení kosmetiky, protože tahat se při tom všem ještě s velkým balením vůbec za to nestojí. Většinou se vyhýbám velkému počtu dekorativky, běžně se maluji docela dost, ale na ryby si beru pouze základ, makeup, řasenka - kterou si kolikrát ani nedám a stíny na obočí... většinou zůstanu u kapky makeupu, když se objeví něco nehezkého.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig