Z druhé ruky / 3 | Vendula Jirmannová

čtvrtek, dubna 25, 2019

Z druhé ruky / 3

Upřímně si již nejsem jistá, kdy tento nákup proběhl, ale jsem si zcela jistá, že jsem vám ho ještě neukázala. Stejně tak si nejsem jistá, jestli jsem se vám někdy zmínila o Remix Shopu. Hezky jsem si ho tutlala pro sebe, abyste mi ty krásné kousky nevykoupili, ale postupem času si říkám, proč se nepodělit. Beztak nikdy nebudu schopná koupit vše.
Sice je pravdou, že se nejedná o až tak ekologickou variantu, jako chodit do secondhandů, kde už to oblečení máte na jednom místě, ale i tak je to stále kupování z druhé ruky. Jen online. Bohužel po útěku z Prahy si už ty secondhandy na tolik neužiji. Připadá mi, že u nás na maloměstě není ten sortiment tak široký a mně vyhovující. A tak si to kompenzuji těmito nákupy.
Sukně na první fotografii je ze Stradivariu. Hlavou mi neustále lítá, jestli ji nechat tak jak je, nebo ji zkrátit. Líbí se mi že je delší, ale při mých 160 centimetrech mě opravdu zkracuje a nelichotí mé postavě. Pokud ji ale zkrátím, bude podobná sukni, kterou již vlastním a já po této sáhla právě z důvodu její délky. Nicméně s podpatky vypadá skvěle, takže jsem se právě přesvědčila, že ji takto ponechám.



Šaty, na které jsem se neskutečně těšila, jsou značky Monki. Pokud něčemu ale nerozumím, je to jejich velikost. Jsou se štítkem XS, což bylo uvedeno právě i na Remix Shopu, nicméně vešla bych se do nich i třikrát. Když si je převážu páskem, vypadají skvěle, ale to já jsem právě nechtěla. Proto zvažuji, že je buď zúžím a nebo zkrátím nad kolena, abych v nich nevypadala jako v pytli.
Co se mi líbí na Remix Shopu je jejich uvádění velikostí, které dle mých zkušeností vždy odpovídalo skutečnosti. Pro představu jsem si loni objednala kraťasy se štítkem velikosti 34, nicméně oni uváděli velikost M, čemuž jsem nechtěla věřit. 34 je prostě 34 a tak jsem je objednala. Kraťasy ale opravdu odpovídaly velikosti M a já si je musela zužovat. Toto je tedy opravdu první přešlap, kdy tipuji, že chyba je na straně výrobce. Tyto šaty kdyby měly být označeny skutečnou velikostí, rovnala by se zhruba pěti XL, ne-li více.
Díky bohu za to, že mě babička naučila na stroji!


Další kousek od značky Monki je šedá košile s krátkým rukávem. Opět se jedná o oversize kousek, ale zde mi to ani trochu nevadí.


A zcela poslední je košile původně z Manga. Je označená za formální, ale vzhledem k jejímu rovnému střihu a balonovým rukávům si to nedovedu představit.  
SHARE:

2 komentáře

Blogger Template Created by pipdig