Nesmrtelná černobílá | Vendula Jirmannová

neděle, dubna 28, 2019

Nesmrtelná černobílá


Když jsem se, zhruba dva měsíce zpět, ptala přítele, jestli se stane mým fotografem, souhlasil. Dalo mi to motivaci k blogování a těšila jsem se, že se možná snad i naplní mé touhy ukazovat vám kousky z mé skříně. Většinu totiž kupuji, jak jistě víte, z druhé ruky a nebo nosím už roky. To jsme ale ještě netušili, že si týden na to vykloubí rameno, zpřetrhá vazy a všechno se tím zkomplikuje.
Dnes je tomu už asi šest týdnů a na procházku městem jsme si s sebou vzali fotoaparáty. A tak vlastně proč to nyní nevyzkoušet, že ano? A tak snad možná se mé, a možná i vaše, očekávání stane skutečností. Akorát ty pózičky a detaily budeme muset trochu vyladit. A taky ho budu muset naučit s mým fotoaparátem ostřit na obličej. :D

Bunda: Z druhé ruky | Kalhoty: Zara | Boty: Vagabond | Kabelka: Matt&Nat via. Urbanlux


Bundu jsem odkoupila od slečny, která provozuje (provozovala?) @kafeshop_ na instagramu. Bunda prý byla šitá její kamarádkou na focení a od té doby ji již nikdy nikdo nevynosil. Pro mě byla jako dělaná. Kalhoty mám už zhruba tři roky. Jsou několikrát zašívané, což je jeden z důvodů, proč už nechci podporovat fast fashion. Kabelku jsem dostala od Urbanluxu a hádám, že jinou u mě neuvidíte, pokud se nebude jednat o její větší kolegyni či nějaký batůžek, výjimečně plátěnku, kterou tahám spíše na nákupy. Boty jsem loni koupila v Zootu. Narazila jsem na ně ani nevím kde a ležely mi tak dlouho v hlavě, až jsem neodolala. A je to na nich znát, to ne že ne. Musím jim dát péči jakou si zaslouží.


SHARE:

2 komentáře

  1. Za mě je to skvělá kombinace :-) jen mi v ní přijdeš trošku smutná..:-) možná barevná rtěnka by tomu dala jiný ráz :-)


    Veganský šampón proti lupům

    OdpovědětVymazat
  2. Ta bunda je naprosto perfektní! :3 Super outfit.

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig