Jak jsem zase utrácela | Vendula Jirmannová

pátek, března 31, 2017

Jak jsem zase utrácela


Ač to možná vypadá, že neustále jen nakupuji a utrácím.. Ano je to tak. Vím, že pořád dokola zmiňuji, jak chci oblečení pořizovat jen v secondhandech a od dobrých značek - což se zatím daří - i tak mi připadá, že dokola jen publikuju nákupy a novinky. Ale můžu se pokusit hájit tím, že jsem více jak polovinu šatníku vyřadila a dokupuji základní kousky. Což je vlastně pravda.
První věc a pro mě aktuálně poslední pořízená, co vám dnes ukážu, je vysněný batoh od Fjallraven. Jsou teď k vidění naprosto všude a ve všech barvách a mně se původně vlastně ani nelíbil, ale to tak asi mám se vším. Připadá mi super tím, že vypadá skvěle jak ke kabátu tak k bomberu. I přes to jak je maličkej do něj dám notebook, diář, penál, vodu a jídlo. A navíc je vyrobený z pet lahví. Myslím, že bych se měla dát na právníka, protože si umím obhájit naprosto vše.


Aktuálně jsem navázala spolupráci s Urbanluxem, což mi udělalo neskutečnou radost. V Urbanluxu se zaměřují právě na značky s dobrou filozofií, což je něco pro mě. Zaslali mi z mého jarního wishlistu tyto úžasné obyčejné černé tomsky, které se hodí naprosto ke všemu. Už jsem je měla na sobě, což je asi vidět na fotce a musím uznat, že ačkoliv jsem to nečekala, jsou neskutečně pohodlné. Šla jsem v nich zhruba sedm kilometrů pěšky ze školy a mé nohy náchylné jen na ohrntou ponožku přežily tuto štreku bez jediného puchýře.


A ještě jsem od nich dostala skvělé ponožky značky Happy socks. Jsem ve fáze, kdy mě ponožky než odpuzují spíše přitahují. Pokud jsou tedy čisté, voňavé, barevné.. chápeme se. A budeme se tvářit, že všechny jsou ještě hezky zabalené jako ty horní. Vůbec mi nedošlo, že jsem si je ještě nenafotila a už jsem si je zkoušela a chtěla je vzít do školy. No musela jsem kvůli fotce odolat.
#typickejživotbloggerky #mimochodemnesnášímvětyvhashtagutakžetobertejakosarkazmus

Hrozně moc jsem si přála sukni. Mám doma aktuálně dvě áčkové a postrádala jsem nějakou plisovanou midi splývavou, což jsem našla na stránkách Boohoo. I přes to jak jsem maličká a mám velký zadek, tak si myslím, že na mě vypadá moc hezky. Už vidím ten outfit s tomskami, křivákem a novým batůžkem..


Našla jsem další svoji úchylku a to konkrétně na šaty rovného střihu a špagetová ramínka. Takové jsem našla na vinted. Vyšly mě asi na 250 Kč, což hodnotím jako skvělý kup. A ještě lepší vzhledem k tomu, že na cedulce je jméno módní návrhářky, u které nejdou šaty pod 300 €. Tomu říkám koupě roku. Jen jim trochu zkrátím ramínka a můžu je vzít provětrat.


Ve článku z Prahy jsem se již zmiňovala o brýlích. Pořídila jsem je v H&M. Sice oči neochrání stoprocentně, ale vypadají skvěle a já se v nich cítím skvěle.


Všichni si hrozně vychvalují fixační sprej od Nyxu. Nevím co lepšího napsat, než že vyjímka potvrzuje pravidlo. Mám dojem, že na mě to nijak nepůsobí. Možná by ten s matným finishem, co byl vyprodaný, účinkoval lépe, ale za mě tohle opravdu nic moc.


Můj oblíbený makeup od Clinique pro problematickou pleť mi trochu zoxidoval a je na mně najednou hrozně červený. Slyšela jsem samou chválu na tento Cushion od L'orealu, a tak když jsem na něj měla skoro 50% slevu v DM, musela jsem ho vyzkoušet. Mému tónu pleti sedne skvěle, dá se dobře vrstvit a má krásný jemný finish. Jsem s ním moc spokojená. Jen jsem zvědavá, jak dlouho vydrží, mám z tý houbičky strašně zvláštní pocit a nejsem si vůbec jistá, kolik tam toho produktu je.


Poslední, co jsem si v DM koupila je tento ultra matte lip cream od Trend it up. Barva je to opravdu krásná, jen jsem se opět trochu sekla. Mému mozku očividně nedošlo, že slovo lipcream neznamená automaticky dlouhotrvající dvacetičtyřhodinová neslíbatelná rtěnka. Je to opravdu krém, takže skoro nic nevydrží, ale na rtech vypadá moc hezky.

Určitě mi napište, co jste si v poslední době koupili vy a jestli máte s něčím zkušenosti.
SHARE:

6 komentářů

  1. Make up je krásně leaky ale za mě moc nekrije a moc se mi mastila pleť ale ta aplikace je skvělá! Ponožky od happy sock zbpžnuju, miluju ten material ! <3
    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  2. Ty ponožky jsou super :D

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Super věci, já si už delší dobu plánuji, že si nějaké ponožky od Happy Socks prostě musím pořídit! :) A o té rtěnce od Trend it up jsem slyšela jen samé chvály! :) Pěkný článek!
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  4. Super nákupy, môžem sa len spýtať akú veľkosť toho batohu máš? :) Ďakujem

    OdpovědětVymazat
  5. super kousky Vendy :-)
    Přidala jsem se do pravidelných čtenářů, tak kdyby si chtěla, můžeš oplatit :-)
    www.monikazoubkova.cz

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig