Incoming spring | Vendula Jirmannová

sobota, května 07, 2016

Incoming spring


Týden uplynul a já přidávám další outfit. Doufám, že se dostanu k tomu, abych zvládala outfity fotit i v průběhu školních dnů. V tomto týdnu budu mít poslední testy a dalších 14 dní budeme mít praxe. Budu mít asi více volného času, proto by to mohlo dopadnout.
Když se přesunu k outfitu, tak musím zmínit, že jsem opět ze skříně vylovila tyto khaki kalhoty. Vzpomínám si, že jsem je kupovala asi někdy v osmé třídě, což je už 4 roky zpět. Docela se divím že mi stále jdou a možná že i o něco lépe, než když jsem je pořizovala. :D Asi to cvičení a zdravá strava přeci jen k něčemu je.
Pokud mě sledujete na twitteru nebo instagramu, jistě víte, že jsem právě na 3 denním smoothie detoxu. Budu o tom dělat samotný článek, tak si počkejte. Nicméně musím zmínit, že se cítím opravdu skvěle!

Top: Maddona via Zoot | Bomber: WholeSaleBuying | Kalhoty: NewYorker | Boty: Nike air max thea via. Spartoo | Kabelka: C&A | Hodinky: DanielWellington (15% sleva s kódem: vendula)










SHARE:

12 komentářů

  1. Outfit je veľmi pekný. Musím povedať, že ja nie som veľký fanúšik podobných tenisiek, ale tieto allwhite sa mi celkom zapáčili. Čo sa týka toho detoxu, tak o ňom určite napíš, celkom by ma to zaujímalo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to je super, že jsi začala fotit outfity. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný outfit! To triko je super :). Jak jsi prosimte udělala to rozostřené pozadí? Já mám stejný fotak a pokaždé když fotím outfit tak mi to nejde :(.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný outfit, hlavně fotky jsou krásné :) I když bych ráda nosila barevné oblečení, tak většinou skončím přesně u těhle barev :D

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju bombery a tobě děsně sedí a navíc ještě ty kalhoty! Prostě perfektní outfit :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkný outfit. :) máš krásné boty. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný! :3 bylo by super, kdyby byly outfity častěji!

    OdpovědětVymazat
  8. Tohle ti fakt sedne, tento styl oblékání! Kočka :)

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělý outfit, a ten článek o tom detoxu určitě udělej, taky se na nějaký chystám. :)

    OdpovědětVymazat
  10. super outfit ♥ bornto-destroy.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig