First right now | Vendula Jirmannová

sobota, dubna 30, 2016

First right now


Kdo mě sledujete déle, čímž myslím opravdu déle, tak jistě víte, že dřív jsem měla blog plný outfitů. No, když projíždím starý složky plný fotek z blogu, tak to byly takové rádoby outfity. :D
Jelikož se mi začíná stýskat po blogování, rozhodla jsem se to tu trochu opět rozjet. Je mi jasné, že to dlouho nevydrží. Potřebovala bych asi individuál aby to šlo.. Je toho na mě hodně a za rok toho bude ještě víc, ale nějak to zvládnout musím a hlavně to CHCI zvládnout!

Jinak k dnešnímu outfitu. Je takový docela obyčejný, ale hlavně pohodlný, což já v poslední době rozhodně preferuju. Co nejraději nosíte Vy? :)

Triko: Takko | Košile: Shein.com | Křivák: Zarra | Kalhoty: Lee | Kabelka: Reserved | Hodinky: Daniel Wellington | Boty: Nike air max thea via. Spartoo.cz





Zapamatujte si tuto fotku a tento okamžik, kdy jsou ještě krásně čistý.

 Abyste si nemysleli, že jsem až tak nudná, jak možná působím z videí. Občas umím být docela blázen. :D



SHARE:

11 komentářů

  1. Tohle ti moc sluší a ta fotka s vykopnutou nohou je supeeer!

    OdpovědětVymazat
  2. Outfit je hrozně super a máš tady krásné vlasy :) taky se mi poslední dobou nechce moc fintit a nejradši mám džíny a tričko! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší! Mně se hrozně líbí, když košile takhle vykukuje zpod křiváku :)

    Karolína || Nevzdáme se

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý outfit a dokonalé fotky! :o
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  5. Tie staré príspevky si stále pamätám! A outfit je pekný, najviac sa mi páči tá bundička a držím palce, dúfam, že ti to blogovanie vydrží ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Juhuu :3 ten křivák je perfektní! A pohodlnost především... sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já osobně taky preferuju pohodlnost :) Nejradši mám prostě tričko, pohodlnej svetr nebo mikinu a pohodlné kalhoty :) Jinak ti to moc sluší a máš úžasné vlasy ! :)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig