Wishlist Spring 2016 | Vendula Jirmannová

pátek, května 20, 2016

Wishlist Spring 2016


Nevím ani jak často to dělám, ale hrozně ráda si sestavuju wishlisty. Ať už jen tak pro sebe v hlavě, na papíře, či v poznámkách. Také jsem i kdysi dávno na blog hodně těchto seznamů přidala. Dnes jsem se po delší době opět rozhodla jeden takový vytvořit a ukázat Vám, co si přeju.
Pokud jste viděli mé dva poslední a také jediné outfity, všimli jste si tam krásných nike air max thea ze spartoo. Bohužel když jsem je objednávala, vzala jsem velikost 37,5. Ta mi byla samozřejmě malá, ale já naivně doufala že boty prošlápnu, což se nestalo. Proto jsem si objednala nové, větší, které mi dnes přišly a jsem naprosto šťastná! Pokud byste měli o mé menší neprošlápnuté zájem, tak je prodávám. Ale dost tlachání o botech, protože o těch se tu také ještě budu zmiňovat.

1/ Hit spíše loňského roku, který mě uchvátil až letos, jsou šaty ve střihu delšího trika. K tomu vzít jen tenisky, džínovou bundičku či křivák a můžeme vyrazit. Jedny takové už mám objednané a nemůžu se jich dočkat!

2/ Co si nutně potřebuji pořídit jsou klasické džínové rifle. Mám doma sice troje, ale jedny dnes vezu reklamovat, jelikož se mi prodřeli, druhé jsou aka boyfriend, které mi jsou velké a nechám si je zapošít a třetí co mám mají širší nohavice, což odmítám nosit, takže si je také nechám zúžit. Měla jsem vlastně ještě dvoje boyfriendy z čínských eshopů, jedny mi ale byli velké a druhé malé. problémky :D

3/ Další co mě neskutečně uchvátilo jsou košilové šaty. Působí sexy a přitom tak ležérním dojmem. Doufám že si je v nejbližší době pořídím.

4/ Člověk by si řekl že mám kabelek dost, ale chybí mi taková ta maličká jen na peněženku, telefon a kapesníčky. Dále bych si ráda pořídila jednu s třásněma. Chtěla jsem ji už loni, ale asi jsem na ní neměla odvahu, přišlo mi to až moc odvážné.

5/ Období kdy jsem nosila mohutné náhrdelníky je pryč. Nyní jsem líná si vzít jen náušnice. Chtěla bych si ale pořídit hodně dlouhý jednoduchý náhrdelník s kamenem.

6/ Klobouky mám sice tři, ale všechny mi jsou velké, takže jsou spíše jen na focení. Potřebovala bych jeden slaměný na léto, černý pevnější a dále se mi zalíbil hit kšiltovek. Nicméně Yankees asi nechci, jelikož to teď vidíme u všech a navíc co si budeme povídat, nijak jim nefandím a nesleduji to.

7/ Už pár let přemýšlím o klasických convesrkách, ale stále nevím, jestli si je chci koupit. Zároveň mě lákají nové vansky, jelikož jsem ty staré prodala. No a také bych si moc ráda pořídila adidasky kterých mají na Spartoo opravdu plno, jen si vybrat které.

8/ V neposlední řadě bych si měla pořídit sandálky aka birkenstock do kterých asi investovat nebudu. Dříve jsem byla proti tomuto trendu, ale začíná se mi to čím dál tím více líbit.

Určitě mi napište, co si plánujete na jaro pořídit Vy! :)
SHARE:

6 komentářů

  1. Super wishlist! Jediné, co se mi na něm nelíbí je ta kabelka s třásněmi. Nějak jsem se do té "třásňovité" módy nedostala a asi bych si to nekoupila (hlavně, když jsou ty třásně i na botách, to se mi vyloženě hnusí). Ale to je jen můj vkus. :) Neříkám, že to musí být špatné.
    Jinak...Zase skvělý článek! :) Jsi úžasná! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné věci. Já bych chtěla nějaké kvalitnější černé rifle, protože většina co seženu jsou z hrozného materiálu. Dále nějaké pěkné barevné jarní botky. Sice jsem si koupila krásné balerínky, ale bohužel po prvním nošení naprosto nesedly :( Také bych ráda nějaké hezké jarní topy :)
    Ráda bych tě pozvala na moji giveaway: Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Vendy. máš moc pěkné články a i videa na YouTube ráda sleduji. jsi super a určitě v tom pokračuj!! chtěla bych tě pozvat na můj blog budu moc ráda za tvoji návštěvu! Andulkalife je můj blog tady na blogspotu

    OdpovědětVymazat
  4. Ty poslední sandálky měli v FF v Tescu :) Taky se na ně chystám.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  5. Super wishlist! Kšiltovku jsem si taky pořídila, bonus je, že je v mé oblíbené vínové barvě :)
    Můžu se zeptat, kde jsi objednávala ty tričkové šaty? :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, máš uplně nejlepší blog a skvělý YouTube. Jsi prostě nej. ;) Držím palce i do budoucna.
    www.officialcutie.wordpress.com

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig