Eppi | Vendula Jirmannová

pondělí, března 28, 2016

Eppi


Upřímně si řekněme, když máte možnost dostat něco zdarma, přijmete to, nebo ne? Touto větou jsem se rozhodla začít dnešní článek z důvodu, abychom si ujasnili, že je sponzorovaný. No i když vlastně jen tak trochu.
V případě kdy mi někdo nabídne spolupráci, dost nad tím přemýšlím. Nechci podporovat něco, co mě samotnou nezaujme a neosloví. Nerada bych pro někoho působila jako chodící reklama. A je dalších několik důvodů a faktorů nad kterými se zamýšlím, jestli danou spolupráci přijmu či ne. Když ji tedy přijmu, dohodne se vždy co a jak bude probíhat. Někdy podepíšeme smlouvu, jindy je to jen o dohodě a jakési vzájemné důvěře. Nicméně tomu bych se dnes nerada věnovala, protože bych také mohla odbočit od tématu. 
S firmou eppi.cz jsem již jednou spolupracovala. Nyní jsme se dohodli znovu a já si zapůjčila sedm produktů, z nichž si můžu jeden nechat. Dohodli jsme se na tom, že natočím video, kde budu šperky prezentovat, následně je vrátím a jeden si ponechám. Tím by to mělo končit. Jenomže mě nejen šperky, ale i samotná komukace s firmou přijde tak skvělá, že jsem se rozhodla věnovat jim i článek. Aniž bych musela. Protože kdo mě zná, tak ví, že hrozně ráda podporuju věci, lidi, zvířata, dinosaury, avatary co mají nějaký potenciál, koncept, smysl a tak dále a tak dále.

Tady vidíme, jak jsem nechtěla odbočit od tématu.


O velikonočních prázdninách jsem byla v Praze. S Kateřinou - marketingovou asistentkou - vše domluvila a snad hned druhý den jsem jela do jejich pobočky si vyzvednout šperky. Nově tam mají otevřený i showroom, tudíž pokud jste pražáci, rozhodně to nevynechejte a běžte se tam podívat. Krásný, čistý, minimalistický design, jo to já můžu.

Dnes byl krásný den, hodně sluníčka a tak se fotilo jedna báseň. Rozhodla jsem se pořídit fotografie všech šperků, které následně v nejbližší době naleznete v jednom z videí. Byla bych moc ráda, kdybyste mi poradili, který ze šperků se Vám líbí nejvíce. Já stále uvažuji co si nechám a nějak se nemůžu rozhodnout. Za sebe bych nejradši náušnice a prstýnky.


Například u tohoto náhrdelníku jsem hotová z kamene, který je jak kdyby propletený nití. Ale myslím si, že bych ho asi neunosila. No tak či tak, je nádherný.


Další tu je tento náramek. Nádherný, minimalistický, ale hádám, že bych ho stejně jako předchozí náhrdelník neunosila. 


Hodně zvažuji tyto náušnice. Nemám žádné stříbrné/zlaté/jakékolivzekterýchbyminehnisaliuši, proto si myslím, že by se mi tu jen tak neválely.


Pak tu mám tyto tři prstýnky. Jak jistě vidíte, jeden je zlatý, druhý rosegold a třetí stříbrný. Nicméně abych byla přesná, tak jsou všechny stříbrné, z toho jeden pozlacený a druhý.. Porosegoldovaný? :D




Určitě mi napište, co je Váš favorit a jestli se Vám jako mně narcís, líbí fotky. :)
SHARE:

16 komentářů

  1. Mě se asi nejvíc líbí náramek a poslední prstýnek. To bych pravděpodobně unosila.

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekný článok. Na túto firmu počujem samé chvály☺
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovědětVymazat
  3. Za mě jednoznačně náramek. Prstýnky jsou v závěsu :) věřím, že to bude těžké rozhodování ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně takové jemné šperky mám úplně nejradši. :) Krásné.

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy fotky sú prekrásne !! Moje favority sú jednoznačne tie krásne prstienky - hlavne ten rosegold :D

    OdpovědětVymazat
  6. já si nemůžu pomoct, ale vzhledové to na mě působí jako bižuterie.... třeba ty prstýnky bych já osobně otypovala za 50 kč

    OdpovědětVymazat
  7. Šperky sú nádherné...jemné a pritom zvodné. Viem si predstaviť ako doladia každý jeden outfit :) Kika – Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  8. Podla mna si nechaj tie nausnice :) tie by som si vybrala aj ja urcite.

    OdpovědětVymazat
  9. Za mě určitě náramek, ten je nádherný!

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ty vypadají krásně, hlavně ten rosegold prstýnek je super! <3

    sophie

    OdpovědětVymazat
  11. Jé, to je milé, moc děkujeme ♥ Příspěvek nás opravdu příjemně překvapil! Děkujeme za podporu, jsme rádi, že se naše šperky i služby líbí. Věříme, že výběr není jednoduchý, ale určitě dopadne dobře :))

    OdpovědětVymazat
  12. Ten náramek a poslední prstýnek jsou nejlepší :)) to bych unosila hned. Pěkný článek.

    OdpovědětVymazat
  13. Ten máramek je super, ale O MŮJ BOŽE TEN VELBLOUD NA PRSTÝNKU! Ten musim mít;D Na velbloudy mam absolutní úchylku:D

    OdpovědětVymazat
  14. Tyhle šperky jsou úžasné! Fakt dokonalost! :o
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig