Lusito | Vendula Jirmannová

čtvrtek, března 03, 2016

Lusito


Nedávno jsem obdržela v emailu nabídku, jestli se nechci zúčastnit představovací akce designérské značky Lusito. Pokud mě znáte lépe, jistě víte jak na tom jsem. I když tak působit z videí a článků nemusím, jsem neskutečný introvert. Sice od dob, co jsem s Davidem, se to výrazně zlepšilo, například už jsem schopná jít si sama sednout do kavárny haha, ale jít na událost plnou lidí, kde jsem očekávaná? To byla poněkud výzva. Nicméně jsem si říkala, že si takovou příležitost nemůžu nechat ujít a proto jsem se rozhodla vyrazit.





Za vznikem značky stojí Diana Turinová, která zhruba dva roky zpět přivedla Lusito na trh. Se samotnou zakladatelkou jsem měla tu čest se zde setkat a zároveň si i promluvit. Tato událost sloužila především k představení krásky s dlouhýma štíhlýma nohama Lusito Tripod a zároveň její menší stolní verze Lusito Tripod Mini. K tomu všemu ale šlo zároveň o uvedení nové kolekce designů a plánů na rok 2016. Na fotkách co zde vidíte zároveň pod značku patří i to krásné modré křesílko, polštářky, lampy a lampičky a také dřevěné stolky.




Co se mi hrozně líbilo a co mi to i zároveň dalo do života, je fakt, jak vše v tomto oboru funguje. Jistě víte, že studuji grafický design, takže se mi to celkem i hodilo. Zalíbilo se mi propojení a jakási spolupráce mezi firmami. V Lusitu vznikne návrh lampy, někdo z jiné firmy vyrobí dřevěnou kostru a z jiné firmy zase někdo poskytne látky. A tak to třeba funguje i u toho křesílka a dalších produktů.




Na akci jsme zároveň měli moc příjemný catering. Nechyběli plněné muffiny zdobené marcipánem a dekorem ve stylu Lusito, ovocná pana cota, různé vody, čaje a káva. Opravdu povedená událost. A co nás určitě potěšilo všechny, byl milý dárek v podobě krásného polštáře, které v lusito nabídce také seženete. :)



SHARE:

6 komentářů

  1. Tak tyhle introvertní problémy moc dobře znám. :/ Každopádně tohle sis nemohla nechat ujít! Vypadá to krásně. Klidně bych ty lampy hned brala. :3

    OdpovědětVymazat
  2. Podle fotek soudím zdrařilou akci. Heh, designérka má opravdu fajn nápady. Jo, pro mě by to také byla výzva, jestli bych nebyla ve stresu z těch lidí, možná bych si to i užila. Heh.

    btw. Jaké to vůbec je studovat grafický design. Moc se mi líbí ta vize. Jenom já zkejsla na gypmlu a teď akorát uměnověda. Samá teorie, ale ráda bych se naučila víc. ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak se to vezme. Na jednu stranu to je super, protože už ve třeťáku jsme bez matiky, žádná fyzika, chemie a takový ty otravný předměty. Na druhou stranu máme ale jiné předměty plné teorie. Dále jsou předměty jako figurální kresba, počítačová grafika, kaligrafie, fotografie a strašně moc dalších. :) Je to takové na jednu stranu volnější, jelikož se podle mě až tak moc jako na jiných školách neučíme, na druhou nás ale věčně honí různé termíny s odevzdáním prací. :)

      Vymazat
  3. To musela být skvělá akce, konečně něco jiného než jen kosmetické eventy :) Ty muffiny vypadají moc dobře!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný event, je super že jsi tam šla!

    sophie, Friends vogue

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné. Docela závidím, že jsem tam nebyla také :)
    Co mě hodně zaujalo byl celkový design palet, lapmy a doplňků. Na tento styl se těším i do vlastního bytu :))

    http://muj-svet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig