Divoké sny | Vendula Jirmannová

středa, března 23, 2016

Divoké sny


Ve středu jsme jeli se školou do Prahy do Rudolfina na výstavu Jiřího Černického. Vzhledem k tomu že v ten den jsem měla naposledy zapůjčený Olympus, rozhodla jsem se ho vzít s sebou a udělat pár fotek které Vám teď rovnou ukážu. Samozřejmě Vám i něco málo když málo, tak opravdu málo napíšu k tomu, co jsem viděla.
Měli jsme to štěstí, že nám Jiří Černický rovnou udělal i výklad. Bylo to tím pádem daleko lepší, než kdybychom si vše měli procházet sami. Za mě Vám tuto výstavu doporučuji, nicméně neočekávejte pouhé obrazy či sochy, jedná se především o instalace, kterým kolikrát není pořádně ani rozumět. Pro více informací klikněte sem, kde se dočtete více. 

Nemám tu fotky všeho a zároveň ne vše jsem schopná Vám okomentovat, možná něco bude i špatně. Ale tak jsem to vše pochopila, případně mě omluvte.





Vedle sebe bylo několik lup a pod nimi tyto pecky z třešní, ve kterých bylo něco vyryto.


Chaplin.



Co mně asi ze všeho nejvíce zaujalo, bylo toto. Vedle sebe byli dva projektory. Z jednoho šel obraz filmu a z druhého titulky, přičemž před tím s obrazem byla tato skleněná lahev se zdobením, která ho různě lámala a vytvářela tyto skvělé efekty.


Ahoj Májo. :)



Nakonec malá soška extáze vytvořena z extáze. :D
SHARE:

3 komentáře

  1. Ty jo, tak to vypadá hodně zajímavě i zvláštně zároveň. Jen mám teda vždycky strašně moc chuť jít na nějakou výstavu, ale odrazuje mě ta představa, že tam bude třeba moc lidí :/ ach jo, ach jo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Na této výstavě jsem byla před čtrnácti dny také se školou a moc se mi líbila. nejvíce mě zaujaly dvě sochy svatých a jako svatozář měli cyklistické kolo. Jsem nejdrobnější a nejhubenější ze třídy, tak jsem si na tuto skulpturu musela vyzkoušet aby všichni pro pobavení měli fotku. :D My jsme si celou výstavu procházeli sami ale i tak jsem vše pochopila jak co funguje, teda jsem si to nějak odvodila :D

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekné fotky, naozaj zaujímavý článok☺
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig