Wednesdays | Vendula Jirmannová

středa, března 09, 2016

Wednesdays


Ani nevíte, jak moc mě to mrzí. Pokud sledujete můj youtube, víte o co jde. Zítra by mělo vyjít video, ale hádejte kdo je ve skluzu. Měla jsem volnou celou sobotu, kterou jsem proležela líná a unavená Vendulo! Že ty jsi byla pít? v posteli. Celý ten krásný den, jsem mohla využít na natáčení. Řekla jsem si "né, natočím to v pondělí po škole," jenže jsme psali v úterý test. Úterky učíme dlouho, takže také nic.
Řekla jsem si, že to dnes zvládnu. No, ale nezvládnu. Po škole jsem šla k mamce na nové nehty tady a pak jsme šli jezdit. Sice už řidičák mám, ale pořád to řízení není skvělé, takže když mám možnost a mamka čas, jdeme jezdit. Když jsme se vrátili, zalezla jsem do pokoje a koukala do notebooku. Potřebuju si taky na chvíli odpočinout a nic nedělat. Ale umím si to dobře vyčítat.


Tady na fotkách můžete vidět vanilkový cheesecake s jahodovou polevou. Sice tak nemusí vypadat, protože ho někdo nedopekl, ale byl naprosto úžasný!! No recept na něj nebude. Hádejte proč. Byl poněkud nefotogenický, takže to přeci nejde. :D Až ho budu péct příště, tak třeba nebude tak rozteklý a budu ho moc nafotit a hodit sem recept.


V pondělí mi přišel od olympusu foťák Olympus pen Lite E-PL7. Nebudu ho nijak moc hodnotit, zatím si na něj zvykám, ale názor na něj se mi lepší. Ze začátku jsem z něj byla hrozně vyděšená, jelikož mi připadá, že jeho ovládání je zmatené, ale přeci jen jsem zvyklá na nikon. 
Jo a abyste si nemysleli, tak mi ho bohužel nenechají, jen ho zkouším. :(


V neděli jsem zase začala cvičit Jillian, budete pak chtít nějaké shrnovací video nebo článek? Udělala jsem si fotku před, změřila jsem se, tak bych Vám asi měla z čeho porovnávat. Navíc plánuju i třídenní smoothie detox, tak bych se asi rozmluvila.

Jinak omluvte moji dnešní češtinu, ale opravdu nemám chuť nijak přemýšlet nad tím co píšu. Co ze mě padá, to tu i nechávám, takže pokud Vás bolí oči z toho děsně nepřehledného textu, tak to radši ani nečtěte. :D


A tohle je můj krásný nový hrníček, není super? Jo a abych nezapomněla, tak na mě asi něco leze, ale to překonám. Teď si jdu zacvičit, dám si vanu a půjdu spát. Co plánujete Vy?
Trochu jsem se zase vypsala, postěžovala si a jedeme znovu můj super krásný život plný energie a elánu. Už jen to SLUNÍČKO mi k tomu scház
SHARE:

15 komentářů

  1. Jsem úplně stejná!
    Vše odkládám a potom nestíhám :D
    Nikdy jsem nepochopila, jak můžeš tak krásně vyfotit určitou část tvého pokoje?
    Asi je to tou technikou! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nic si s tím nedělej:) určitě je nás takových víc co si rádi udělají volný den:D
    Moc hezké fotky:) ten dortík vypadá moc dobře:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky :) A chápu, že toho máš moc. Já mám někdy času víc a někdy míň. A sluníčko? Zrovna dnes u nás svítí, takže se mi vstávalo úžasně :)

    La vie est belle

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, to som ja ten chlapec z asku, čo sa ta furt niečo pýta. Chcem ti len povedať, že článok sa ti vydaril, a , že sú tu krásne fotky a ešte k tomu videu, chcem povedať, že, to sa vlastne už stáva nie predsa všetci ktorý povedia fanúšikom, že video vide rôzny deň v týždni, iba chcem povedať, že aj ti máš právo na oddych a robenie rôznych iných aktivít nie len YouTube... s pozdravom Mimo PS: si supeer

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě napiš článek o Jilian! Zrovna dneska jsem přemýšlela nad tím, že bych od dubna začala :D a moc by mi ten článek pomohl :).

    http://knizniblogspot.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. S Jilian ti držím palce! Já vím, že bych to nezvládla, protože je mi strašně nesympatické a vždycky, když jí vidím, mám chuť jí něco provést :D Určitě na to potom udělej video, ráda koukám, jak lidi hubnou :D a myslím, že to i dost lidí zajímá :) No a za článek bych se taky nezlobila :D Jinak hrníček je super a cheeseecke se ti příště určitě povede! :)

    Cheerhood

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. K Jilian gratuluju! Já jsem takový lenoch, že vždy začnu cvičit, ale ten měsíc nevydžím :( pevnou vůli!

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezký článek :) !
    Já mám Olympus Pen taky a ze začátku jsem z něj byla strašně vyděšená a nevěděla jsem jak ho ovládat,ale teď už jsem si na něj zvykla a jsem s ním moc spokojená :) !

    Míša - runeatandtravel.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Sluníčko bych už taky potřebovala :/ :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ráda tě sleduji, ráda tě čtu. Jsi taková "obyčejná" v dobrém slova smyslu. Vždy jsem hledala nějakou Ytbrku a konečně jsem tě našla <3 Jen tak dál!

    S pozdravem: http://modniblogcz.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Taky mívám takové dny :) Tak hlavně, jestli byl cheesecake ;)

    OdpovědětVymazat
  13. kvalitné fotky, super článok a ten cheescake by som si hned dala ! :D

    TeenMumy

    OdpovědětVymazat
  14. Jsem zvedava na tvuj nazor na Olympus, jakozto nekoho, kdo umi zachazet se zrcadlovkou. Zatim mi prijde, ze se chytili vsichni, kdo se se zrcadlovkou nenaucili. :) Jinak moc pekne fotky :)

    xxx

    CITC FASHION BLOG

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig