Kokosovo kakaové tyčinky | Vendula Jirmannová

středa, srpna 26, 2015

Kokosovo kakaové tyčinky


Raw, Glutten Free, No added sugar, Vegan a další ocenění hodnoty, by mohli nést tyto tyčinky. Nepřipomíná Vám to něco? Hádám, že určitě všichni z Vás musíte znát tyčinky bombus. Jejich složení je až tak směšně jednoduché, že ještě snadněji si je vyrobíte doma. Navíc Vás nevyjdou vůbec draze. A jelikož jsem v poslední době neskutečný milovník sladkého a všeho čokoládového, rozhodla jsem se vyzkoušet nejprve tuto kokosovo kakaovou verzi. Upřímně, nepoznala bych rozdíl mezi originálem a tou moji domácí verzí. A už mám připravený recept i na další příchuť.



Suroviny
  • Na 6 tyčinek
    • Sušené datle | 200 g
    • Kokos | 80 g
    • Kakao | 20 g


Vzhledem k tomu, že jsem v albertu sehnala balíček datlí o hmotnosti 200 g, rozhodla jsem se udělat recept který odpovídá jednomu balení. Vše jsem tedy propočítala a teď Vám napíšu naprosto jednoduchý recept.
Nejprve jsem si v mlýnku na maso namlela datle. Použila jsem co nejmenší nástavec, aby datle byli rozemleté co to jen jde. Do této směsi jsem nakonec přidala kokos, kakao a vše to pořádně zpracovala do těsta, ze kterého jsem již jen tyčinky tvarovala. Těsto rozdělte na potřebný počet dílů. Je jen na Vás zda-li budete dělat kuličky, tyčinky, či modelovat zvířátka. A to je vlastně vše, teď už jen čtěte pár mých poznatků.

Vzhledem k tomu, že jsem pár datlí použila na domácí nutellu, mám tyčinky jen čtyři. Mlýnek po použití odmočte v horké vodě, jinak budete mít obrovský problém ho umýt. Jedna tyčinka by měla mít zhruba kolem 50 g, což odpovídá i originálu bombus. Po všech počtech jsem došla k závěru, že jedna tyčinka Vás vyjde zhruba na 7 Kč. Samozřejmě že ale záleží na použitých surovinách. A ještě jedna věc, kupujte datle bez pecek, ať je z nich nemusíte dolovat.


SHARE:

13 komentářů

  1. Tak to musím vyzkoušet, vypadá to božsky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to opravdu moc lahodně! :-D Z datlí chci něco vyzkoušetm takže moc děkuju za tip! :-D

    OdpovědětVymazat
  3. musí být výborný,díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  4. Uzasny !
    Tycinky bombus a Lifebar miluju,obzvlast tu kakaovou s kokosem :D ,jen mi vadí jak jsou drahé takze musím odzkouset !

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to krásně, zrovna jsem si říkala, že si udělám home-made čokoládu, ale tohle je lepší! Jen doma nemáme fíky, a s rozinkama by to asi nebylo tak dobré.:D Určitě vyzkouším!
    http://vybornej.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to krásně, určitě zkusím:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzerajú veľmi pekne, je vidno, že si si dala záležať. Kamarátka robila podobné a použila aj oriešky a chia :)

    theVandasdiary

    OdpovědětVymazat
  8. Ummm, mňam, sakra, vpyadají luxusně, krásný návod na takovou sladkost. ^^

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig