Borůvkový cheesecake | Vendula Jirmannová

úterý, srpna 11, 2015

Borůvkový cheesecake


Pomalu a jistě už ty cheesecaky nezvládám. Měla bych si najít něco nového. Přísahám, že si od nich dám pauzu. Už mně ani tolik nechutnají. Ale na druhou stranu mám tolik nápadů na další a hlavně plánuji ještě pro někoho příbuzného jeden. Nebudu s tím ale moc konkrétní, co kdyby si to přečetl. :)
V poslední době tu budu zase trochu vytíženější. Mám novou práci, na kterou si pomalu zvykám. Navíc práce v tomhle vedru je šílená. Uznejte. Pracuji v cukrárně, kde jsou dveře otevřené dokořán a to teplo tam je hned. Ale dost tlachání o práci. Jdeme na recept.



Suroviny
  • Na korpus
    • Pohanková mouka | 50 g
    • Kukuřičná mouka | 100 g
    • Máslo | 80 g

  • Na náplň
    • Tvaroh | 500 g
    • Smetana ke šlehání | 250 ml
    • Mražené borůvky | 125 g
    • Vejce | 3 ks
    • Stevie | dle chuti

    • Na polevu
    • Zakysaná smetana | 250 g
    • Vanilkové aroma | kapka
    • Stevie | dle chuti

Jedna slečna mi psala, že jí nevyhovuje mé značení "od oka," tudíž jsem se rozhodla Vám korpus tak nějak zhruba navážit. Dnes tedy můžete postupovat u korpusu dle váhy. Opět těsto propracujte a natlačte na dno vymazané formy.
Ve stroji vyšlehejte šlehačku, přidejte tvaroh, vejce, stévii a rozmixované borůvky. Původně jsem si myslela, že rozmixované borůvky budu muset přecedit, ale nakonec nebyla potřeba. :) Náplň vylijte na korpus a dejte péct na 150°C na 30 minut.
Po 30 minutách vytáhněte dort, ale troubu nevypínejte. Je potřeba aby náplň trochu vychladla a ztuhla. Mezitím si ve smetaně rozmíchejte vanilkové aroma a můžete přisladit stevií.  Smetanu opatrně rozetřete na dort, vraťte ho zpět do trouby a pečte o stejné teplotě asi deset minut. Nakonec dort vytáhněte, nechte vychladit a uložte do lednice. Druhý den můžete podávat. Já ještě před podáváním ozdobila rozmixovanými borůvkami se smetanou, na vrch dodala šlehačku a mátu.


SHARE:

19 komentářů

  1. Vypadá to nádherně! :-D Borůvek mám právě celkem dost, takže asi vyzkouším :-D

    OdpovědětVymazat
  2. :O Moje dvě nejoblíbenější jídla, borůvky a cheesecake <3 to musí chutnat božsky!..Hned jak pojedu z práce si snad dojdu koupit ingredience :3..

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekne nafotené a veľmi sa mi páči celý tvoj blog :) Len tak ďalej :)
    theVandasdiary

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to dost lákavě:) určitě to někdy zkusím:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat
  5. Sice uz mam hrozne moc receptu ktere musim vyzkouset,ale tenhle cheescake musim vyzkouset,ostatne jako vsechny tve fotky a dobroty :D !
    Myslis ze muzu pouzit pohankovou mouku namichanou se spaldovou :) ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě můžeš míchat i jinou mouku :) Já dávám kukuřičnou, aby byla bez lepku :)

      Vymazat
    2. Dekuju moc :))) , jeste se rozhodnu mezi spaldovou,cizrnovou,pohankovou a ovesnou :D !

      Vymazat
  6. Mnaam! dokonalá kombinace, cheesecake a boruvky♥

    OdpovědětVymazat
  7. Wow Wendys to mi musíš udělat až přiletím :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Mmmm, vypadá to suprově! Borůvky miluji. :)

    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Aww, ten recept vypadá fakt chutně a ty fotky tomu ještě přispívají! Hned bych si to dala :D Krása! :)
    http://lucastirska.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Teda, ten vypadá úžasně :) hned bych si dala:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  11. Už na Insta jsem ho obdivovala, krasavce jednoho! Vypadá to luxusně, sama si otevři cukrárku kurňa, jak se tak na ty tvoje fotky dívám :D

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá to naprosto dokonale, ale obávám se, že bych to se svými kulinářskými dovednostmi nedokázala úpect, protože jediné co zvládám jsou muffiny na 100 způsobů :D

    OdpovědětVymazat
  13. Máš úžasný blog! :) PS: Mám teď strašný hlad! :D
    novakovakristyna.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Včera jsem ho udělala :) a je moc dobrý až na ten korpus, ten mi skoro nedržel pohromadě a ani mi moc nechutná, nevíš čím to je? Nechtělo by to vajíčko nebo prášek do pečiva?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda že chutná :) Já tam někdy vajíčko dávám a někdy ne, právě podle toho, jak mi zrovna korpus drží. Tím že ho tam přidáš, určitě nic nezkazíš. Prášek do pečiva bych nepoužívala :)

      Vymazat

Blogger Template Created by pipdig