Jak jsem vyhrála soutěž | Vendula Jirmannová

neděle, srpna 02, 2015

Jak jsem vyhrála soutěž


Znáte youtuberku Kačku, alias Kass.enku? Neříkejte mi že ne. Je to slečna, momentálně už spíše dáma, která dříve blogovala a následně se stejně jako já, přesunula na youtube. Není tomu dlouho, co dosáhla krásných deseti tisíc odběratelů a jako odměnu uspořádala ohromnou giveaway, které jsem se také účastnila.
Na soutěž jsem postupem času zapomněla, když v tom mi minulý týden volala mamka, že mi přišel veliký a těžký balík, který nebyl na dobírku. Myslela si že mám další spolupráci, ale já o žádné nevěděla. Jelikož jsem byla zvědavá, tak i přes to, že to nemám ráda, jsem mamce dovolila balík otevřít. Po telefonu mi přečetla přiložený dopis a v tom se mi rozbušilo srdce. Došlo mi, že jsem právě já, vyhrála tuto soutěž a tím pádem i získala spoustu krásných dárečků.
Kačka mi už dříve něco posílala, proto na mě měla adresu a tak mi rovnou balík odeslala bez oznámení. Udělala mi neskutečnou radost. A jelikož mi je blbé, ač to byla soutěž, převzat takto hodnotný balík, opsala jsem si adresu a Katce určitě něco také zašlu.

Pokud o tom ještě nevíte, má sestra žijící v Kanadě, si založila blog. Takže pro ty z Vás, kteří umíte alespoň trochu anglicky, klikněte sem.


První zklamání, které jsem po předání balíku od mamky vytáhla z krabice, byla tato aroma lampa. Nebylo to ale zklamání kvůli Katce, ale bylo zaviněno Českou Poštou, která balík někde pohodila a lampa je z druhé strany celá popraskaná a rozlámaná. Na fotce je vidět nahoře odštípnutá hrana. Ale myslím, že alespoň párkrát ji využiji, než se celá rozpadne, vanilkový vosk voní úžasně. :)


V balíku jsem následně našla tento krém na ruce a celé tělo společně se sprchovým gelem od avonu z řady naturals. Voní opravdu moc krásně. Vůně pomeranče je sice dle mého mírně chemická, ale je navíc hezky dovoněna kořením a zázvorem. Myslím že zatím si tyto dva produkty odložím do šuplíku a vytáhnu je na Vánoce, teď si je ve slunné dny ještě připomínat nechci.


Na co se opravdu moc těším, až vyzkouším, je tento regenerační balzám na vlasy od glisskur. Zatím jsem k němu jen čuchala a voní naprosto úžasně. Má usnadňovat rozčesávání, což mi až takový problém nedělá, ale má pomáhat i proti lámání vlasů, na což docela trpím. Takže za mě je tohle něco opravdu skvělého, co využiji.


O čem slyším úplně poprvé, je tento tělový olej od nivei. Já jsem člověk, co docela zanedbává jakékoliv mazání pokožky krémy, na tož oleji, ale v poslední době se k tomu poněkud přemlouvám, takže určitě vyzkouším tento olej. Mám z něho trochu strach, jak se bude vsakovat, abych si ho nenanesla a celý den nebyla mastná. Ale ta vůně je úžasná. Doporučují ho nanést hned po sprše, aby zadržel v pokožce více vlhkosti, tak uvidíme jak si budeme rozumět.


Nejsem až takový fanoušek značky essence, jelikož jejich laky mi opravdu nevyhovují, takže jsem si zprotivila celou značku. Ale na tento suchý šampon jsem opravdu zvědavá. Hádám že to nebude dělat zázraky, ale uvidíme. Zrovna dnes mám v plánu ho použít, tak jsem opravdu zvědavá, jakou práci mi předvede. První přičichnutí k němu, smrdělo hrozně alkoholem, když se ale vůně dostala na povrch, cítila jsem své dětství, kdy jsem si kupovala parfémy witch. :D


Na tuto masku a scrub od značky montagne jeunesse jsem neskutečně moc zvědavá. Nikdy před tím jsem neměla tu možnost tyto produkty vyzkoušet, ale mnohokrát jsem o nich slyšela a četla. 


Vy, co mě sledujete na youtube, asi můj názor na babylips znáte. Je to dle mého jen obyčejný balzám, který se nevyrovná labelu, ale je to jen boom mezi mladými slečnami. Měla jsem sice jinou příchuť, tak uvidíme jaký bude tento. Ale hádám že poputuje k mamce, která balzámy střídá jak na běžícím pásu  a radost jí rozhodně udělá.


Jelikož jsem člověk, který moc nemá ráda třpytivé věci, tak lak od essence také poputuje k mamce, která ho využije více než já. Na druhou stranu na lak od madame lambre, jsem opravdu moc zvědavá. Sice zrovna včera jsem byla u mamky, manikérky, na gellaku, ale na nohy ho určitě vyzkouším.


Asi největší radost mi udělal tento makeup od L´oreal, okolo kterého jsem chodila už hodně dlouhou dobu. Slyšela jsem na něj spoustu názorů, tak jsem ráda že si můžu udělat i svůj vlastní. S odstínem se Katka docela trefila. Teď na léto a tak do listopadu si myslím, že ho určitě využiji. Sice v létě makeup nerada nosím, ale na večeři, party a další události, ho použiji.


Neskutečně moc ráda jsem i za tento organizér. Mám doma jeden v menším provedení na rtěnky a moc mi vyhovuje. Takže se těším, až si do toho vyskládám kosmetiku, kterou nemám kam uložit.


Jako praktická věc mi přidá tato malá sada, cestovní verze, šampónu a sprchového gelu od dove. S přítelem plánujeme nějakou malou dovolenou po Čechách. Tam je určitě využiji.


Co budu od teď nosit povinně v kabelce bude tento krém od avonu. Vůni vanilky miluji a jak jsem již říkala, chci se naučit si mazat pokožku. Takže tento malý krém přihodím do kabelky a budu mazat a mazat!


A poslední, co jsem v balíčku našla jsou tyto dvě věci. Extra barevné a vzorované psaníčko, které pravděpodobně poputuje dál a blok, který si u mě určitě své místo najde. Co se týká mého stylu oblékání, tak na barvy a vzory moc nejsem. Proto mi psaníčko až takovou radost neudělalo. Ale jsem na různé blbůstky, takže blok určitě využiji.

Měli byste zájem o recenzi na některý z produktů? Co se Vám líbí nejvíce?
SHARE:

8 komentářů

  1. Gratulujem a veľmi pekný článok. Ja nikdy nevyhrám a keď vyhrám, tak nie kozmetické veci :) A Kačku sledujem pravidelne !
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Také gratuluji k výhře, taky bych si takovou nějakou velkou přála:D Vyhrála si moc fajn kosmetiku, tu sadu od Avonu jsem měla taky a moc hezky voněla a používala jsem ji také spíše v zimě:)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se přidávám a moc gratuluji k výhře. Kačku znám, ale pravidelně ji moc nesleduji :/ Jinak to psaníčko je teda moc krásné :) Krásný den! K.

    OdpovědětVymazat
  4. Mě by teda zajímalo, proč jsi se do soutěže hlásila, když si prakticky většinu věcí jen zkritizovala. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky gratuluji :) Ty věci vypadají super! Asi nejvíc se mi líbí to psaníčko a ten lak od madame lambre. Dej potom vědět, jaký byl ;)

    theelegantzone.com

    OdpovědětVymazat
  6. Tomu říkám pořádné překvápko! Obsah balíku je tedy skvělý, škoda té aromalampy :(

    OdpovědětVymazat
  7. Teda, to jsi měla krásné překvapení! Já ještě nikdy nic nevyhrála, snad někdy budu mít taky štěstí :)
    Rosette

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig