Brownies | Vendula Jirmannová

neděle, září 13, 2015

Brownies


Brownies jsem plánovala již delší dobu, ale kdykoliv jsem si koupila čokoládu, tak jsem ji raději snědla, než abych cokoliv pekla. Takže dnes jsem se rozhodla, že se do nich konečně pustím. Využila jsem tyto mističky z pepca za asi 25 Kč. Recept jsem hodně zúžila, proto Vám píšu recept na čtyři tyto mističky. V případě že budete využívat klasické košíčky na muffiny, budete jich potřebovat zhruba 8 a pečení zkraťte o nějakých pět minut. Já jsem je sama přepekla, tudíž doufám, že sem napíšu správnou délku pečení.



Suroviny
  • Na 4 mističky
    • Máslo | 40 g
    • Čokoláda 80% + | 100 g
    • Vejce | 2 ks
    • Mléko | 200 ml
    • Kakao | 15 g
    • Mouka 170 g
    • Prášek do pečiva | lžička
    • Stevie | Dle chuti

Nejprve si rozpusťte máslo společně s čokoládou na mírném ohni. Během toho si odvažte sypké suroviny, které v misce promíchejte a do středu směsi udělejte lžící důlek. Tam přilijte mléko, přidejte vejce a následně rozpuštěnou čokoládu s máslem. Vše důkladně promíchejte a přidejte do vymazaných formiček. Dejte péct do předehřáté trouby o 180°C na 20 minut (já pekla 25 minut).


SHARE:

7 komentářů

  1. Jéé, já miluju brownies, ale už jsem je neměla věky :) Vypadaj krásně :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  2. Brownies jsou největší mňamka! Já sama jsem je ještě nepekla, ale nejspíše je podle tvého receptu vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to musím zkusit! Sice už jsem brownies dělala, ale je to poněkud složitější recept, takže tenhle mi přijde vhod! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  4. Mnam, vypadá a určitě i chutná dokonale :) !

    runeatandtravel.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ako to, že tebe sa to tak vždy krásne podarí upiecť a keď to skúšam ja,tak to fotogenicky to nevyzerá? :D
    Už si sa zapojila do giweavey? Hrá sa o skvelé ceny! :)
    http://ankalooksword.blogspot.sk/2015/09/fall-giweavey.html

    OdpovědětVymazat
  6. Jestli se můžu zeptat, těsto si do formiček nalila cca do poloviny, nebo do 2 třetin? Nějak si to nedokážu představit, ještě jsem brownies nepekla a nerada bych aby hned první pokus dopadl katastrofálně:D

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig