Banánový chléb | Vendula Jirmannová

čtvrtek, června 25, 2015

Banánový chléb


Zatím se mi daří, zatím to zvládám. Přináším Vám další recept. Dnes to bude tento banánovo-jablkovo-skořicovo-kokosovo.. chlebíček. Je bez lepku, takže vhodný i pro celiaky. Byla to taková zkouška. Do kuchyně jsem šla s receptem a tam zjistila, že tak polovina surovin mi chybí, takže jsem začala experimentovat a zkoušet. Konečný výsledek je opravdu super, hrozně mi chutná a je ideální například k burákovému máslu. No nic, nebudu zdržovat a jdeme rovnou na to.



Suroviny
    • Na těsto
      • Jablko | 1 kus
      • Banán | 2 kusy
      • Vejce | 2 kusy
      • Sójové mléko | 1/2 hrnku (možno nahradit vodou či klasickým mlékem)
      • Třtinový cukr | 2 lžičky
      • Skořice | 1 lžička
      • Kokos | 40g
      • Rozdrcené mandle | 40g
      • Pohanková mouka | 150g
      • Kypřící prášek | z vinného kamene (bez lepku)

    • Na zdobení
      • Sezam
      • Slunečnicová semínka


Nejprve jsem si vidličkou rozmačkala banán, nastrouhala jablko a to vše, společně s vajíčky a sójovým mlékem umíchala v robotu.


Do směsy jsem přidala zbytek všech sypkých surovin, pořádně promíchala a nalila do formy vystlané pečícím papírem. No, ale já šikulka to lila hned zpět do robotu, jelikož jsem zapomněla na kypřící prášek, takže bacha na to! Nakonec stačí ozdobit semínky, já konkrétně použila slunečnicová a sezam. Pečeme cca na 190°C po dobu 40-50 minut, nebo jako já, kompromis 45 minut. Přeji dobrou chuť :)

SHARE:

4 komentáře

  1. mnam vypadá krásně a musí tak i chutnat:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten je super, přesně podle mého gusta :) Škods jen, že jsem si snědla banán, rovnou bych ho vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  3. recept opsán, brzy rozhodně vyzkoušíím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to by mě vážně zajímalo jak to chutná! :D

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig