Bootea & Eos | Vendula Jirmannová

pátek, června 26, 2015

Bootea & Eos


Znáte stránku ladyworld.cz? Že ne? Ale neříkejte mi, že jste nikdy neslyšeli o něčem jako je eos, voss a další. Tato stránka, jako jedna z mála, nabízí světově proslulé a známé trendy. Já tu pro Vás dnes mám první dvě věci z jejich nabídky a někdy příště se podíváme na další.
Pokud mám dodat osobní zkušenosti se stránkou, komunikace se zaměstnanci je moc příjemná a dodání zboží bylo rychlé. Byla jsem zrovna na výletě se školou, když mi volal kurýr. Zboží mi zanechal dokonce u rodičů v práci, jelikož doma, kam jsem měla balík objednaný, by mu nikdo neotevřel.


Jako první bych Vám ráda představila Bootea. Na výběr zde máte z několika možností. Buď 14 denní či 28 denní detox a to v možnosti denní či noční verze. Já jsem testovala tu noční na dobu 14 dní. Bootea nám slibuje intenzivní pročištění trávicího systému a nastartování metabolismu. Měli bychom se cítit plní energie a motivovaní na cestu za vysněnou postavou.
Jako vedlejší účinky mohou být průjmy, které když budu upřímná se mi nevyhnuly a dost mi komplikovali cvičení. V sáčku naleznete 7 pyramidek s čajem, který si děláte obden vždy před spaním, tudíž čtrnáct dní. Každé ráno po vypití čaje jsem se budila už od pěti hodin s křečemi v břiše a neustálým nutkáním utíkat na záchod. Ani po celý den jsem se záchodu bohužel nevyhnula.
Když ale pominu tyto vedlejší účinky, na které jsem byla upozorněna, musím zmínit kladné stránky. Co jsem zpozorovala, dost se mi uklidnilo břicho. I přes vysazení lepku jsem měla břicho občas nafouklé, ale díky čaji se mi to opravdu dost zmírnilo. Zároveň se mi i znatelně zlepšila pleť a já navíc zhubla další kilo. Takže za mě čaj určitě doporučuji. Sice je pro mě,jakožto studentku drahý, ale opravdu plní to co slibuje.


A nyní se přesuneme od péče o tělo k péči o naše rty. Jako další nám eshop nabízí tyto velmi známé balzámy eos, které nám již poněkud dávno představila Miley Cyrus v klipu We can't stop. S balzámy jsem měla zkušenost už dávno před tím, než jsem dostala tento, s příchutí Blueberry Açai. Nebudu rozebírat dopodrobna tento konkrétní, ale vezmu to z vysoka. Dále mám doma ještě s příchutí Strawberry sorbet a Sweet mint. Myslím že s výběrem nikdy nešlápnete vedle, pokud Vám tedy nevadí mentol.
Co vidím na nich jako docela výhodu je to, že je 100% přírodní a z 95% organický, což se stává v dnešní době poněkud lákadlem pro moji i starší věkovou generaci. Dále co je opravdu super je balení. Prostě hodíte do kabelky a jdete. Máte jistotu, že se vám jako u klasických balzámů, ve formě rtěnek nezlomí a nebo si do něj nehygienicky nemáčíte prsty. No a nyní asi přecházíme na bod zlomu. Někdo je pro a někdo pro ti. Za mě a z mé osobní zkušenosti musím říci, že balzám mi vyhovuje. Ale mě netrápí popraskané rty. Nevím jaký to je pocit, tudíž já jdu u balzámu spíše jen po té vůni. Nicméně na to si udělejte názor sami. Já bych si rozhodně pořídila další, ale nevím co na to řekne člověk, který shání balzám pro léčbu rtů.
SHARE:

11 komentářů

  1. Ja EOS vlastním a zbožňujem ho!

    OdpovědětVymazat
  2. Mmm, to jo, ten čaj mě zaujal, asi bych volila tu kratší dobu trvání, heh, jako - pravda, nahání to strach, ale pročistí to, a to prostě chceš. ((: Určitě se teď ještě kouknu na tu stránku, co dál nabízí.

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjooo, jdu kouknout, vyadá to suprově :) Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  4. čaj zní skvěle myslím že ho do budoucna vyzkouším co se eos týče mám něco podobného ale není to přímo eos. Párkrát sem na něj najela ale jelikož mám většinou popraskané rty tak sáhnu raději po balzámu ,který mi ty rty vyléčí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Doma mám melounový Eos a už párkrát jsem ho i ochutnala. :D Čaje Bootea... no, nebudu lhát, ale dost mě lákají. Jediné velké mínus je ta cena...
    novakovakristyna.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý článek. Už jsem se s Bootea setkala, ale ještě ji na sobě nevyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj :) na eos jsem psala rezenci taky, bohužel já jsem z té skupiny, která na popraskané rty trpí, tak se moje rezence od tvé liší

    OdpovědětVymazat
  8. Tyjo, tejden jsem měla průjem, ale jinak to bylo super, ten čaj si určitě kupte! :D achjoo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jak to čtu zpětně, tak to opravdu nezní moc přesvědčivě. :D Nicméně já o něm uvažuji znovu, protože jsem se po "dobrání" cítila vážně skvěle. :)

      Vymazat

Blogger Template Created by pipdig