Stalo se / 22 | Vendula Jirmannová

úterý, srpna 11, 2020

Stalo se / 22

Prosím minutu ticha za ten mrtvý měsíc na mém blogu. Než jsem dala dokupy fotky za uplynulé dva měsíce, asi bych se vymluvila na neustálé focení a práci. Teď k tomu přihodím i neustálé výletování. Zkrátka léto v plném proudu, přesně jak má být. :)
Pravdou ale je, že focení svateb mi aktuálně zabírá spoustu času, a bere mnoho sil. Vzhledem k tomu, že od pondělí do pátku upravuji fotky a pečuji o klienty, a o víkendech fotím, nemám moc chuti na cokoliv jiného. Svým způsobem se i těším, až mi letos svatební sezóna skončí, a já začnu mít více času na sebe, a pokud situace dovolí, tak i fitko. Začínám se ale děsit, jestli se ze mě nestává workoholik, jelikož mě tento pracovní shon docela i vyhovuje.

Po skončení karantény naši ekonomiku vcelku aktivně podporujeme. / Fotka z ne/běhu.

Ten běh se mi letos nějak nedaří. Mohla bych se vymlouvat na mé odoperované koleno, a pobolívající neoperované, ale má na tom co dočinění i únava. A lenost. / Na kontrole v Praze v Café Chloé v pop-up store Annabelle Minerals.

Po dlouhé době jsem přijala pozávnku na event. Konkrétně od Mooyyy a mé oblíbené designérky Anety Marešové, kterou jistě znáte díky jejím vibrátorům a venušiným kuličkám. Tentokrát vytvořila krásnou kolekci šperků nesoucí název Champange. Jediné co mě mrzí je, že akce byla sice v krásných prostorách galerie Smetanaq, ale bylo tam tak narváno, že jsem utekla hned po zahájení.

Objevuji barvy, které mi dle mého sluší. A cítím se v nich dobře. / Bez západů by to nešlo.

Ze série Vendy a alkohol.

Něco, o čem jsem myslela že mluvit nebudu. Nechala jsem si pomocí kyseliny hyaluronový zvětšit horní ret, aby byl alespoň zhruba tak velký (ač malý), jako je ten dolní. Pro mé potěšení to vypadá strašně hezky, přirozeně, nikdo si toho nevšiml, ale já se cítím lépe. Zajímal by vás článek?

Nejlepší eko dekorativní kosmetika v rámci Cosmo beauty awards 2020. / .

A tady mi začaly svatby.

A já se pustila do balíčků pro své klienty. / Stále věrná Annabelle Minerals, a posedlá paletkou Huda Beauty Coral Obsessions.

V Pardubicích na Nota open air fest. / U Havlíčkova Brodu na další svatbě.

. / Ozvláštnění jinak běžného posezení u piva.

Zhruba dva týdny po výplni rtu. Dnes to vypadá ještě lépe, méně uměle. / Na oslavě Pétiných narozenin.

Do Origins jsem se neskutečně zamilovala. / Je ve 22 letech na oční krém brzy, či pozdě?

Balíčky na cestě. / Po cestě do Štramberku v Lošticích.

Štramberk a Štramberská Trúba. / A jedna malá trúba aka já.

Dvě trúby s Trúbou.

Krásný Hradec nad Moravicí.

Pustevny.

Předražená stezka Valašska, zatažené počasí, houpající se sklo, slzy v očích.

Má první návštěva solné jeskyně. Pokud by byla u nás v městě, jsem tam den co den. / Na wellness a koupele mě moc neužije, ale pokud někdy budete mít možnost zajít do pivních koupelí, běžte!

Po asi pátém pivu.

Ve Štramberku jsme byli ubytovaní v Hotelu Šipka, kde byl neskutečně milý personál. Celé město dýchá krásnou atmosférou, a moc jsme si pobyt zde užili. Tím chci poděkovat portálu Travel King, který nám poskytl slevu na ubytování. V březnu jsme s nimi byli na cestě do Maďarska, ale bohužel nám po cestě uzavřeli hranice. Při návštěvě Štramberku v moravskoslezkém kraji nařídili povinné nošení roušek, takže my to asi bohužel přitahujeme.

Nafotila jsem si krásnou nově otevřenou kavárnu v Hradci Králové Eggsit. / Hned po otevření jsme se tam museli stavit na snídani.

Po téměř dvou letech opět na návštěvě v Kutné Hoře. / GASK.


Přenádherné prostory GASKu.

Opět na návštěvě v Chrámu sv. Barbory. / Vtípky pro mamku, protože jsem letos už mohla být bakalář.

Po dvou pivech do zrcadlového bludiště. / Nejlepší AirBnb s kavárnou ve vstupu.

Calathea mi vytvořila kvítek, a včera jsem si všimla, že leze další. / Bedříšek.

Opět ty západy slunce.

Můj foto-outfit. / Na návštěvě v Jičíně.

Pohledy na střechy, atria a balkonky miluju. / Zase jsem ho porazila.

SHARE:

4 komentáře

  1. Ahoj, když vezmu v potaz že na Valašku nešla ani koruna z nějakých dotací a podobných zdrojů, tak mi vstupné přijde naprosto přiměřené :-))) Nicméně chtěla bych se optat, kde jsou ty krásné pivní lázně? Děkuju předem za odpověď

    OdpovědětVymazat
  2. Kousek od Štramberku bydlím, super. :) Jo na Pustevnách jsem taky byla a na Stezku Valaška jsme ani nešli, taky mi to přijde předražené, že uvidíš jen výhled. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, moc Tě zdravím. Krásný měsíc jsi měla. U tohoto článku jsem se po pravdě tak trochu "zasnila" a moc mi to udělalo dobře na duši. ☺♥ Krásný den a užívejte léta.

    OdpovědětVymazat
  4. Jeee já zase bydlím kousek od Jičína :D máme to tu moc hezký, hned kousek je Český ráj :) Jinak nad Annabelle minerals už nějakou dobu uvažuju, tak snad se už rozhoupu to vyzkoušet.. :D

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig