Crossbody Karl Lagerfeld K/Signature Soft Small SB | Vendula Jirmannová

úterý, srpna 18, 2020

Crossbody Karl Lagerfeld K/Signature Soft Small SB


Nikdy jsem si na luxusní značky nepotrpěla. Vždy jsem preferovala firmy, pokud jde o kabelky, typu Matt&Nat. Tedy kabelky, batohy a nově i boty vyráběné z recyklovaných plastů. Od této značky mám zhruba třetí kabelku i peněženku, a ač jejich filozofii miluji, ten plast má jednu nevýhodu. Neměkne, a praská. To znamená, že jejich produkty nejsou letité.
Nevím co mi to vlítlo na mysl, když mě napadlo si udělat radost nějakou designérskou kabelkou. Jako vesnická holka nejsem taková, že bych si prošla Pařízskou ulici butik od butiku a vybírala si tu "onu" krásku. Na mysli jsem měla například YSL, ale když jsem zjistila cenu jedné malé crossbody, okamžitě jsem ji zavrhla. V mé cenové výši byly kabelky například Furla nebo Rebecca Minkoff. Našla jsem si zde i své favority, ale vše bohužel se zlatými detaily, které já nenosím. Vzdala jsem to, a řekla si, že počkám, že v pravý moment určitě narazím na tu ideální.
Den na to jsme jeli do Prahy, kde jsem měla mít nějaké předsvatební schůzky. Auto jsme nechali na Chodově a měli nějaký čas. Řekla jsem si, že i přes můj odpor ke značce Michael Kors se k ním podívám, a ač mě ceny až extra mile překvapily, jejich kabelky se mi zkrátka nelíbí. Stejně tak jsem vlezla do butiku Karl Lagerfeld, který u nás prodává Vermont, a na první moment jsem se zamilovala do této krásky, ač stejně tak nejsem cílovkou této značky.

Co vy a kabelky? Máte nějakou designérskou? Která je vaší vysněnou?


SHARE:

3 komentáře

  1. Ahoj, MK mne před dvěma lety odradila od pořízení kabelky a i peněženky. Už 11 let jsem věrná značce Longchamp, která je perfektní, osvědčila se mi, dají se pořídit jak textilní, tak i kožené kousky, ale mým "snem" je Prada. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Já designerským kouskům nijak nepropadla, nejradši mám batohy. Tato je ale hezká a jednoduchá! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná kabelka, ale osobně si prozatím vystačím většinou s neznačkovou kabelkou... nebo koupím na Vinted :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig