Laky na nehty od Essie | Vendula Jirmannová

pondělí, srpna 24, 2020

Laky na nehty od Essie

Já a laky na nehty? Dříve nekonečný boj, který konečně skončil. S tím, že mi laky na nehtech zkrátka neschnou jsem se již smířila. Stačila mi vždy jen jedna slabounká prosvítající vrstva, několik hodin, a stejně jsem si do něj vždy obtiskla polštář, nebo cokoliv co se mi jen připletlo do cesty.

Jako dcera manikérky jsem toho samozřejmě využívala, a od svých zhruba patnácti let chodila s nepravidelnými pauzami na Shellac. Po odstěhování se do Prahy a zpět do Nového Města n. Met ale nebyla příležitost chodit k mamce pravidelně, a tak jsem poslední rok snad ani jednou na nich nic neměla.

Když jsem si všimla, že se k nám konečně dostaly laky od Essie (neukamenujte mě, pokud tu jsou déle, a já si jen nevšimla), řekla jsem si, že jim dám šanci. Vzala jsem si rovnou i doporučovaný gel-setter, a večer se hned vrhla do lakování. No a jak to dopadlo? Jsem nadšená! Lak vydrží krásný po dobu cca dvou týdnů, a mile mě překvapilo, že krásně drží i na nohách. Už si brousím zuby na další odstíny.

 Odstíny Allure a Spin the Bottle

SHARE:

3 komentáře

Blogger Template Created by pipdig