Teplé líčení očí na denní nošení | Vendula Jirmannová

středa, července 01, 2020

Teplé líčení očí na denní nošení

Článek vznikl ve spolupráci s Annabelle Minerals.

Nikdy jsem nebyla vyznavač barevných očních stínů, a zvláště pak třpytivých. Mé kouřovky vždy byly spíše do hněda či tělových odstínů, a nosila jsem je převážně jen jednou v roce, a to na plesy. Vlastně tedy netuším co se odehrálo v mé hlavě, že jsem pocítila potřebu pořídit si svoji první paletku na oči, a ještě k tomu v teplých odstínech.


Vždy jsem se vyhýbala červeným rtěnkám a celkově červené barvě pokud šlo o oblečení, jelikož má tendenci zvýraznit a upozornit na nedokonalosti v obličeji, což s mojí problematickou pletí není to, po čem bych toužila. Ale ani nevím co mi v hlavě seplo, že na těch očích se mi to líbí a hrozně mě to baví. Paletka je od Huda Beauty - Coral Obsession.


V poslední době jsem vyměnila tvářenku za odstín Nude, a místo rozjasňovače aktuálně používám rozjasňující tvářenku Lily Glow. Ten efekt projasnění není tak silný jako u klasického rozjasňovače, ale o to víc ji můžu vrstvit a hrát si.


Řasenku používám od Avril Organic Bio z Nuspring, která sice po kontaktu s vodou (tedy deštěm) okamžitě stéká, ale odpouštím jí to. Řasy dělá opravdu krásný a moc mi vyhovuje i svým kartáčkem.



A teď už nějaké ukázky líčení.


Pokus o bílou linku s očním stínem Almond Milk a kapkou oleje.



SHARE:

6 komentářů

  1. Moc krásné líčení, koresponduje s Tvými vlasy. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám hrozně ráda teplý líčení. A co ještě víc, je bílá linka! Tak to miluju úplně nejvíc 😎. Takže tohle je něco přesně pro mě. Musím si zase bílou linku udělat, vždy si v tom přijdu děsně cool :D.

    Verča ze Ztracena v Praze | PROCHÁZKA PO NÁPLAVKÁCH | FOTOÚVAHA

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi krásne líčenie. Ja mám rada teplé líčenie keď je jeseň :D Vtedy sa mi páči najviac ako to žiari

    SÚ LACLÁČE MUSH HAVE TEHULIEK?

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig