V novém // Part 2 | Vendula Jirmannová

pondělí, října 26, 2020

V novém // Part 2

Mám chuť napsat "zdravím", či jiný podobný pozdrav, jelikož poslední článek vyšel 24. 8., což mě trochu šokuje. Proč? Zdá se mi to jako týden zpět co jsem ho psala. Neskutečné, jak čas letí. Za dobu, co tu bylo mrtvo, jsem fotila poslední svatby, editovala fotky, a nakonec lehla na čtrnáct dní s nemocí. To vše je zažehnáno, situace je jaká je, a jdeme opět blogovat, a žít život jako před svatební sezónou. Tedy... alespoň v rámci možností. :)

Ach, naše bílo-bílá ložnice. Dlouho jsem ji nechávala jak je. Přeci jen jde o místo, kam chodíme "pouze" spát. No ale přišla karanténa, a s ní změna denních návyků. Petr, jako učitel na SŠ, začal mít pravidelné hovory se studenty, a já tu tak trávila více a více času. No a díky tomu jsem si uvědomila, že tato místnost není ani trochu útulná, a tak jsem pocítila potřebu to změnit. 

Co mně trochu drásá nervy je její rozvržení. Postel (Ikea) bych dala nejradši čelem ke stěně kde je nyní komoda (Ikea), ale ta by se už nikam nevešla. Jednoduše a bez okecávání, jinak to tu nejde. 

První novinkou z akce "zútulňování" je macrané od Nikol z Lovely_Necessity, která ho vyrobila pro nás na míru přímo nad naši postel. Kdysi jsem si četla něco o feng-shui, podle kterého nad ní nemá nic viset, takže jsem tam cokoliv odmítala dát. Nicméně toto mě tak uchvátilo, že jsem to oželela, a stále se nám spí dobře. :) Navíc cítím značný rozdíl při představě, kdy nám na hlavu padá rám s obrazem, polička plná věcí, nebo lehounké macramé.

Nejsem člověk, který by si potrpěl na spousty dekorací, a tak je u nás ani nenajdete. Komodu nám zdobí pouze krásná kaláthea, svícen s Yankee Candle svíčkou,  tělový krém, po kterém občas před spaním sáhnu, a fluoritové yoni egg od skvělé Tantraely.

Na druhé straně naleznete ukulele, které jsem si začátkem jarního lockdownu pořídila, a zarámované mapy Prahy a Pardubic, aneb našich srdcových měst, ke kterým máme spousty krásných vzpomínek.


Hned vedle komody naleznete fíkusy a longboard. Gumovník v květináči z Jysku, benjamin v květináči z místní květinky. Kobereček jsem sehnala za pár korun v Pepcu. Není nijak zvlášť kvalitní, ale jako dekorační běhounek stačí. Na předchozích fotkách je vidět lampa, která je původem z Tchiba. V ní mám danou chytrou led žárovku, kterou si přes telefon mohu zapnout, vypnout, či měnit intenzitu světla. Skvělá vychytávka, díky které nemusím lozit z vyhřáté postele.



Vedle dveří máme šatní skříň (Jysk), která se nám (čti Petrovi a taťkovi) podařila přemístit z minulého bytu, aniž by se rozpadla. Vedle ní je koutek na všemožný bordel. Přes vysavač, Petrovu činku, mé kabelky a župánek. To vše se pokouší schovat vděčná zamiokulkas, která stojí na krásné stoličce z Kiku.


Další novinkou je koberec, který jsem pořídila na Zalando-Lounge, kde nakoupíte od outletového oblečení, přes doplňky, až po dekorace do bytu a nádobí. Já tam objevila právě tentno krásný koberec, který byl zlevněný z 6 000 Kč na krásné 2 000 Kč. Při jeho rozměrech 140 x 200 cm, a složení z 95% bavlny je to směšná cena. Řekla bych, že právě koberce dodávají místnostem takové to potřebné teplo a útulno.

Na parapetu u oken s výhledem na rušnou ulici naleznete lyratu a tchýnin jazyk. A ač jsme měli možnost mít zde žaluzie, dali jsme přednost zatemňovacím závěsům (Ikea). I přesto že se v nich jistě také drží nějaký prach, tak je alespoň nemusím pravidelně umývat, a mohu je hodit rovnou do pračky. Za mě nejen praktičtější, ale především estetičtější prvek.



 

SHARE:

5 komentářů

  1. Ahoj, moc pěkné, na mě asi "příliš" studené, ale moc se mi líbí zelené kontrasty fíkusů. Kdysi jsem zkusila rozmístit nábytek také podle principů feng-shui, ale nijak zvlášť jsem se toho nedržela. Krásný den přeji. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že na fotkách se zdá, že je tam té bílé ještě více, než ve skutečnosti je, a tak působí studenější. Aktuálně se jako jediná varianta nabízí barva na zdech, ale na to já moc nejsem, tak uvidíme. :)

      Vymazat
  2. Máš to tam moc pěkně zařízené, ať se ti šťastně bydlí! :))

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig