Dlouho odkládaný úklid | Vendula Jirmannová

neděle, června 21, 2020

Dlouho odkládaný úklid



Je vám doufám jasné, že nemám na mysli úklid bytu. Ten se koná častěji, než by bylo potřeba. Do čeho jsem se nutila už dlouho byl úklid jednoho z našich šuplat, kde jsme měli naházené všechny kutilské potřeby, na které saháme opravdu jednou za čas, a tak nám zabíral šuple, které jsem chtěla využít na své sportovní oblečení. To totiž je hned ve vedlejším šupleti, společně s Petrovým, a je ho tam více, než by bylo potřeba.



Všechno jsem tedy naházela do jedné tašky a odnesla do sklepa. Tady budu potřebovat v blízkosti Petrovu pomoc, protože nevím, jestli opravdu všechny ty věci tak nutně potřebujeme a jestli je někdy využijeme. Přesně tento typ věcí nám zabírá spoustu místa ve sklepě, společně se zimním oblečením, plesovými boty a bruslemi na led, na které saháme opravdu sporadicky.


Miluju, jak je to najednou hezky vzdušný.


Čas na kávičku.


Když už jsem byla v zápalu úklidu, vrhla jsem se i na šatní skříň. Tady se může zdát, že mám oblečení opravdu hodně, ale mám tam opravdu vše co potřebuji. Tedy od nějakých tílek a topů, přes trika s krátkým i dlouhým rukávem, košile, saka, svetry a plesové šaty. Až po žehlící prkno. :D V horní polici pak mám všechny své kalhoty, kraťasy a sukně.


A tohle je vše, co musím někam zavést. Ráda bych to nafotila na Vinted, ale jsou tam kolikrát věci, které bych prodávala po stokoruně, tedy nechce se mi nad tím trávit čas, a raději to zavezu někam do dětského domova, či do Diakonie.


Ač se tento článek může zdát zhruba tak o dvou věcech, tak doufám, že vám bude alespoň motivací pustit se do něčeho, co dlouho odkládáte. U mě to už teď je akorát zkrácení jedněch šatů. :)
SHARE:

8 komentářů

  1. U tebe je všechno tak stylový! Krásný fotky!:) ♥
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, velmi inspirující. MOžná, že i já budu dělat nějaký úklid či třídění...., v rámci stěhování....♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle mi připomíná, že bych si taky měla uklidit ve skříni :D
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  4. V odkládání úklidu jsem expert, přesně vím, o čem mluvíš! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Hi! What software do you use to edit your photos?

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig