Udělala jsem si radost | Vendula Jirmannová

středa, června 17, 2020

Udělala jsem si radost


Radost bychom si měli dělat všichni, že ano? A já se rozhodla udělat si ji opět po nějaké době řetízkem od Elišky ze Sparkle Moments. Ta byla tak zlatá, že mi jako dárek přibalila k objednávce i nádherný prstýnek a naušnice. Budiž mi to znamením, že bych si konečně po půl roce, co jsem si nechala zašít ušní dírky po tunelech, je měla nechat konečně propíchnout.


Vybrala jsem si obyčejný stříbrný řetízek s minimalistickým medailonkem. Na něm je vyražený symbol mého znamení horoskopu, tedy střelce. O něj mi upřímně vůbec nešlo, chtěla jsem jen obyčejnou "placičku". Nicméně je to hezký detail, který není naštěstí na první pohled do očí bijící. I když na ascendent a descendent docela dám, tak to nepotřebuji nijak vyřvávat do světa.


Další novinkou, která mi dnes dorazila, je paletka od Huda Beauty, a to konkrétně Coral Obsessions. U nás se mi ji nikde nepodařilo sehnat, tak jsem ji nakonec objednávala z AllBeauty z Anglie. Ne že bych z toho byla dvakrát nadšená, už jen kvůli ekologii, ale měla jsem na ni velký zálusk, a tak jsem si ji zkrátka objednala. :)


Jistě víte, že miluji produkty Annabelle Minerals, i tak jsem ale měla zálusk na něco trochu víc červenýho. Poslední týdny jsem často používala odstíny Margarita, Ice Tea a Lemonade, ale nebylo to to pravé, a tak se těším, až si pořádně vyhraju s touto kráskou.
Pokud pominu paletku o třech stínech Brow Like Wow od Annabelle Minerals, a moji stařičkou Nude Tude od The Balm, tak se jedná o moji první pořádně barevnou paletku. Myslím si, že teď mám doma naprosto vše, a nijak víc svoji sbírku rozšiřovat nepotřebuji. 

SHARE:

3 komentáře

Blogger Template Created by pipdig