Lapena maloměstem | Vendula Jirmannová

sobota, února 01, 2020

Lapena maloměstem


Ač to velmi nerada uznávám, a téměř se za to stydím, tak mi život na maloměstě zcela zkazil moji zásadovost ohledně udržitelné módy. Dokud jsem bydlela v Praze, tak jsem většinu věcí našla v secondhandech, což tady u nás tolik nefunguje. Sice mám stále Vinted, tudíž když něco potřebuji či po něčem toužím, tak to tam naleznu, ale poslední dobou se setkávám s problémem, že slečny moc nekomunikují, nerady poskytují další fotky (především pak detail materiálu) a já si tedy věc radši koupím online, přímo z e-shopu, čímž se stávám první majitelkou daného kousku bez možnosti jinému nechtěnému kousku prodloužit život.


A právě v tomto outfitu, který jsem měla na sobě včera v Pardubicích, mám takových kousků plno. Nechci to tu strhnout k nějakému obhajování se, tudíž budu zkrátka mluvit o všem tak, jako že jsem nesehnala z druhé ruky přesně to, po čem jsem koukala. Příkladem mohou být tyto kalhoty značky Only. Jsem moc ráda, že po delším pátrání jsem sehnala rádoby koženkové kalhoty, které jsou prodyšné, tudíž se v nich cítím jako v klasických kalhotách.


Rolák jste na mě již mohli vidět. Je od Vero Mody a vyroben z lyocellu, což je neskutečně příjemný a pohodlný materiál. Není divu, že je stále v prádle. Jediné jeho minus je barva, která hodně trpí na otisky mého obličeje v podobě make-upu. :D Dalším kouskem, taktéž značky Vero Moda, je bunda, takzvaná biker jacket. Je podšitá příjemným materiálem, který se skvěle hodí do zimy. Není divu, že ji téměř nesundávám.

Bunda, rolák: Vero Moda | Džíny: Only | Boty: Dr. Martens 1460 | Pásek: Asos | Batoh: Playbag | Hodinky: Chpo


Dalším kouskem, který mimo kabelek Matt & Nat nosím dost často, je batoh české značky Playbag. Vleze se mi do něj notebook, diář, foťák a další nezbytně nutné věci, které k práci a nejen k ní potřebuji. Jak vidno, sahám po něm vždy, kdy jdu někam za účelem práce či s vidinou, že bych právě notebook mohla potřebovat.



Boty od Dr. Martens už ode mě znáte a stále je mám moc ráda a stále jsem je neprošlápla. Mám tu nějaké majitele Martensek? Kdy se vám podařilo je konečně prošlápnout?
SHARE:

4 komentáře

  1. Super, Tobě to opravdu moc sedí. Skvělá volba ☺♥.

    OdpovědětVymazat
  2. Outift je super! :) Na tvém místě bych zkusila navštívit i second handy na maloměstě - kolikrát jsem v nich objevila úplné poklady :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, podle mého názoru,když si nekupuješ oblečení vagón to je ok si koupit něco nového, obzvláště víš-li, že tato investice se ti vyplatí a kousek unosíš. Moc ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig