Každodenní ranní rutina | Vendula Jirmannová

pondělí, února 17, 2020

Každodenní ranní rutina

Článek vznikl ve spolupráci s Annabelle Minerals.

Pracovat z domu a nevynechávat ranní rutinu je občas náročné. Tedy... Ne že bych po ránu vynechávala čištění zubů a své pleti, ale dost často si to rozházím do celého rána (až dopoledne), že kolikrát nemyslím na nic jiného a má produktivita dosti klesá. Snažím se tedy pravidelně každé ráno dodržovat pár jednoduchých a rychlých kroků v péči o mé já, abych tyto úkony měla nejen za sebou a mohla se lépe soustředit na svou práci, ale zároveň abych dopřála mému já vše, co potřebuje, a stejně tak mě nerozhodil kdejaký zvonek v podobě pošťáka či nečekané návštěvy.


Prvním krokem je vždy čištění pleti. Doteď jsem používala kosmetiku převážně od české značky Renovality, se kterou jsem velmi spokojená, ale dostala jsem lákavou nabídku vyzkoušet taktéž českou značku nesoucí název Nafigate Cosmetics, které jsem nemohla odolat. Nemám ji doma ani týden, tedy zatím nebudu dělat žádné závěry, ale sledujte můj Instagram (i blog), kde se jistě nějaké shrnutí objeví. :)
Pleť nejprve vyčistím a následně na ni nanesu sérum a krém. Se značkou Renovality byl postup dost podobný, jen jsem pleť nečistila tonikem, nýbrž jen vodou. Používala jsem Acai sérum a kávový olej. Aktuálně používám Skin Restore Serum a Hyaluronový (noční) krém.


Během toho co nechávám pleť vstřebat sérum a krém se vrhám na čištění zubů. Více jak rok používám elektrický zubní kartáček, na který jsem si velmi rychle zvykla. Aktuálně používám zubní pastu značky Ben&Anna, která se aplikuje pomocí špachtle, jelikož se značka vyvaruje zbytečným plastům. Tato aplikace proces sice zdržuje, ale asi i přesto si po vypotřebování tohoto balení ráda pastu znovu pořídím. Obsahuje černé uhlí, které by mělo bělit zuby, ale za mě se jedná spíše jen o optický efekt, který s prvním jídlem zmizí.


Abych co nejvíce protáhla dobu vstřebávání krému, vrhám se na použití deodorantu, taktéž od značky Ben&Anna, tentokrát v celo-papírovém obalu. Před použitím si do podpaží ještě aplikuji pomocí rozprašovače vodu s tea-tree olejem. Tuto směs jsem si vyrobila sama, a používám ji především z důvodu antibakteriálnosti. Cítím se s tím líp nejen kvůli holení, ale mám dojem, že tea-tree daleko lépe pohlcuje pachy. Následně aplikuji tento deodorant s vůní Indian Mandarin, který voní po sladkých citrusech. Deodorant účinkuje zhruba osm hodin, což na přírodní produkt hodnotím velmi kladně.


Přichází čas na make-up. Zmiňovat se, že používám produkty Annabelle Minerals se mi zdá zbytečné, jelikož to ode mě slýcháte velmi často. Když se nikam nechystám, nebo se mi jen nechce, vystačím si jen s krycím make-upem, paletkou na obočí Brow Like Wow, a s řasenkou. Tam vždy sahám po jakékoliv náhodné v drogerii. Upřednostňuji produkty Alverde, které mají být na přírodní bázi, případně sahám po Essence, která alespoň netestuje na zvířatech.


V neposlední řadě sahám po parfému. Aktuálně používám vůni Matin Blanc od Yves Rocher, která se z 89 % skládá z přírodních složek. Vůni bych definovala jako zemitou, mírně těžší, ale přesto velmi svěží. Měli byste v ní nalézt květy pomerančovníku, neroli a bergamot.
SHARE:

2 komentáře

  1. Skvěle popsaná ranní rutina :) Dost si cením zejména toho, že sis vyrobila vlastní směs, kterou používám spolu s deodorantem, který je taky přírodní a navíc prý i kvalitní :) Chtěla bych se zeptat, jestli nedráždí pokožku po holení a zda myslíš, že je vhodný i po
    tomto zákroku? Bohužel, parfém by mi asi moc nevyhovoval, protože spíš než těžké zemité vůně vyhledávám ty svěží.

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig