Stalo se / 19 | Vendula Jirmannová

pátek, února 07, 2020

Stalo se / 19


Leden byl takový... vlastně hezký, ale já ten měsíc ráda obecně nemám. Ač proběhla spousta hezkých událostí, stejně je takový... Po tom prosinci zkrátka až moc klidný.

Přestěhovali jsme se do nového krásného bytu, za což jsem nejvíc vděčná. / <3

Máme kino téměř doslova pod barákem. Byla by ostuda tam nechodit. / Velká Deštná a jak jsme nedorazili k rozhledně.

Západy slunce tu jsou úžasné! / Do nové domácnosti spousta nových úklidových (jak jinak než eco) prostředků.

Bez kávy by to nešlo. / Zkracování třímetrových závěsů bylo docela oříškem.

Jak jsme jeli do Pardubic na Cavemana. Kafe, víno, kokino. / Road Cafe Pardubice.

Narcistická chvilka.

Jak jsme objevili novou skvělou kavárnu v Hradci, / a začali pít místo vína čaje.

Film Parazit nemůžu než doporučit. / <3
SHARE:

2 komentáře

  1. Leden také nemám moc v lásce, ale je super, když si člověk najde činnosti, díky kterým to uteče :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ten film parazit mi strašně moc doporučoval kamarád, ale já stále nějak nevím, asi mě až tak neláká... jinak leden byl za mě hrozný, strašně se ten měsíc táhne.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig