Stalo se / 18 | Vendula Jirmannová

pondělí, ledna 06, 2020

Stalo se / 18


Prosinec pro mě byl, co se týká blogování, dost mrtvý. Naopak můj osobní život byla jedna velká divočina. Vlastně už koncem listopadu jsem věděla, že to bude šílený. A vlastně kdy prosinec takový není, že ano?

Začali jsme zlehka cestou do HK na vánoční nákupy. Zastávka v Café Na kole nesmí chybět. / Původně jsem stromeček nechtěla, ale Petr měl výjimečně (haha) silnější slovo. A tak jsem si naobjednala skleněné ozdoby z české výroby.

Petr si po roce konečně přivrtal kytary. To ještě netušil, co nás čeká. / Vaječňák. 

 Stále chodíme do fitka. / Svařák.

Onen den. 


 Velmi skromně jsem oslavila další narozeniny.

Obdržela jsem krásný PR balíček od Annabelle Minerals... / ...a další krásný od klienta. 

Ples mé SŠ, bývalé SŠPTP, dnešní SPŠOW. 

Cafe Frida. / Vypsaná Fixa v Karlíně. 

Liberec a Organza... / ...a Bistro Široká.

Dvě noci na Ještědu. 

Vendulka ráno na Ještědu... / ...a odpoledne na ruském kole. 

... / hotelové snídaně na Ještědu bych ráda zopakovala. 

Mezitím jsme stihli Vánoce, prohlídku nového bytu... / ...přenocovali s našima v Praze a oslavili Nový rok.
SHARE:

7 komentářů

  1. Tak to vypadá jako hodně nabitý, ale krásný měsíc! :) Noc na Ještědu bych taky ráda strávila :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Hotel Ještěd a samotná jeho dominanta mě velice láká znovu navštívit....už ty bufetové snídaně stojí za to ☺. Krásný večer a vše krásné, dobré a at se jen daří v tomto kulatém novém roce 2020. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  3. Jak to, že jsem nevěděla o existenci Café Frida? Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  4. och, tie hotelové raňajky vyzerajú super! 😍
    BarsVee

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné fotky, měli jste nádherný stromeček! :)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig