Korektory Annabelle Minerals | Vendula Jirmannová

středa, ledna 15, 2020

Korektory Annabelle Minerals

Článek vznikl ve spolupráci s Annabelle Minerals.

Co je můj nejoblíbenější produkt k matujícímu make-upu od Annabelle Minerals? Rozhodně korektor, který zakryje nedokonalosti, se kterými si normálně bez problémů poradí krycí make-up. Ten mi ale občas dojde a tak mám vždy v záloze toto kombo. Korektor ale také ráda použiji v případě, kdy toužím po full make-upu, což je poslední dobou čím dál tím častěji.

Jak ode mě určitě víte, produkty Annabelle Minerals jsou plné účinných minerálních látek. V korektorech to pak je především oxid titaničitý, díky kterému krásně kryjí, a následně oxid zinečnatý, který podporuje léčbu zánětů, tedy pupínků.

Složení: 

  • Titanium dioxide: zajišťuje neprůhlednost produktu, používá se jako pigment, slouží také jako UV filtr.
  • Mica: slída, která neprostoupí pokožkou a nejsou na ni alergie, produktu dodává lesk a třpyt.
  • Zinc oxide: bíle zbarvený minerální pigment oxidu zinečnatého používaný jako UV filtr, je antiseptický a podporuje hojení ran.
  • Iron oxides: přírodní oxidy železa používané jako přírodní barvivo, vhodné i pro citlivou pleť.
  • Ultramarines: syté anorganické barvivo získávané z minerálů.


Já osobně používám make-up i korektor v odstínu Golden Fair. Jak si můžete na mém tetování všimnout, kryje opravdu krásně. Pokud mám pleť v horším stavu a zrovna mi dojde krycí make-up, trochu si ho přisypu do matujicího a nanáším ho takto společně na pleť. Pokud mám pleť ve stavu lepším, používám ho opravdu jen klasicky jako korektor. Dá se skvěle navrstvit a nevytváří na pleti nežádoucí fleky. Skvěle funguje především i jako korektor na oční okolí.
V barevné škále můžete vybírat korektory klasicky jako u make-upů podle podtónu pleti, tedy Beige, Natural, Golden a Sunny. Pokud jde o jejich tmavost, pak začínáme u Cream a končíme u Light.


V nabídce korektorů nalezneme ale i další tři korektory označené jako Light, Medium a Dark. Ty se od celé "klasické" škály trochu odlišují.
Jak z názvu napovídá, odstín Light je hodně bledý s pistáciovými podtóny, který je ideální na maskování žilek či zarudnutí v podobě pupínků.
Medium se mi zdá podtónem velmi podobný řadě Golden. Možná bych ho připodobnila odstínu Golden Fairest. Bude se hodit na maskování modrých až zelených kruhů pod očima, stejně tak i žilek.
Nejtmavší Dark ocení jistě všichni s tmavší pletí, kteří si nevyberou v základní škále. Má až karamelové podtóny a také bych ho zařadila do podtónu Golden.
SHARE:

1 komentář

Blogger Template Created by pipdig