Nové minerální rozjasňovače | Vendula Jirmannová

čtvrtek, února 28, 2019

Nové minerální rozjasňovače

Článek vznikl ve spolupráci s Annabelle Minerals.

O plánované novince jsem věděla již od listopadu a byla jsem napjatá více jak kšandy s medvídky, které jsem nosila ve školce, a ve svých dvanácti letech se do nich snažila znovu dostat. Tušila jsem, že highlitery budou skvělé. Ale jsou ještě lepší, to vám říkám rovnou. Značka Annabelle Minerals mi tak trochu boří preference a zvyklosti v mém kosmetickém světě. S jejich produkty mě makeup baví čím dál tím více a já najednou místo pěti minut trávím u zrcadla rovnou patnáct minut, jelikož mám chuť používat stále více a více produktů.
Fakt, že jsou produkty veganské a netestované na zvířatech znovu jistě opakovat nemusím. Co ale musím zmínit je to, že samotné rozjasňovače obsahují pouhých pět složek, které dohromady tvoří něco tak neskutečně krásného a především funkčního. Pamatuji si na svoji první koupi čehosi, co mělo býti highliterem. Jednalo se o stín, na jehož povrchu byly jen nastříkané třpytečky, tudíž se člověk musel sakra snažit a vykrucovat, aby se alespoň přirozeně leskl. 


Složení

Slída: Má za úkol rozzáření a optické vyhlazení pleti.
Oxid titaničitý: Tvoří neprůhlednou složku produktu a poskytuje ochranu před sluncem.
Křemík: Má léčivé účinky, především u aknózní pleti. Vstřebává maz.
Oxid cínatý: Jedná se o nosič pigmentu v produktu.
CI 77491, CI 77492: Přírodní barviva, oxidy železa. Jsou vhodné i pro citlivou pleť.

Aktuální nabídka nabízí dva odstíny, Diamond Glow a Royal Glow. Já jsem prvotně sáhla po zlatavém Royal Glow, jelikož jsem měla pocit, že lépe sedne k mému teplému žlutému podtónu pleti, nýbrž mýlila jsem se. Ne že by mi neseděl, ale není tak přirozený jako Diamond Glow, který svým růžovým pleťovým podtónem lépe splyne s pletí a ukáže se jen při natočení hlavy pod zdroj světla. Nicméně pokud vám jsou dva odstíny málo, není sebemenší problém je na sebe vrstvit či míchat dohromady. Vzniká pak oranžový podtón, který krásně sedne tmavší či opálené pokožce.

Shora: Royal Glow / Diamond Glow / Smíchané oba odstíny

Když mi produkty přišly a já se jimi chlubila na instagramu, dorazil mi dotaz od kamarádky, jestli vydrží na pleti celý den. Tenkrát jsem na to neměla odpověď, ale nyní mohu říci že ano. Pokud se nalíčím ráno kolem osmé hodiny a po dvanácti hodinách makeup smývám, rozjasňovač stále drží na svém místě.
Pokud mě něco fascinuje, pak je to obsah a cena produktu. Vzhledem k tomu, že krásně drží na štětci a snadno se aplikuje bez výrazného opadávání všude kolem, skoro vůbec nemizí. Balení obsahuje 4 gramy produktu, což je stejné množství které obsahuje makeup, který mi vydrží na tři měsíce. Jak dlouho tedy může jedno takové balení při denním použití vydržet? Rok? Dva?
Na fotce výše jsem rozjasňovače aplikovala na mokro, což bylo mé/jejich poprvé, a fungují tak naprosto nádherně. Tím pádem je jistě mohu doporučit i jako oční stín. Sama když rozjasňovač aplikuji nad ret, líčka a špičku nosu, štětec dočistím o oční víčko, aby dostalo alespoň nějaký život a lesk. :)
SHARE:

4 komentáře

  1. Tak to mám radost a s příští várkou make-upu si budu muset objednat i Diamond Glow.. ♥ :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto kosmetickou značku bych někdy ráda zkusila :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Viděla jsem reklamu na instagramu a vypadá to fakt skvěle !

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi jejich výsledný efekt :-) ale u mě stále vede favorit od TheBalm :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig