Můj každodenní pětiminutový makeup | Vendula Jirmannová

úterý, února 12, 2019

Můj každodenní pětiminutový makeup

Článek vznikl ve spolupráci s Annabelle Minerals.

Nejednou jsem se zmiňovala, že můj každodenní makeup je velmi jednoduchý a slouží spíše pro zakrytí nedokonalostí a podtrhnutí toho hezkého, co na mém obličeji doufám ještě je. Poslední dobou se ani moc nemění a já stále dokola používám v základu stejné produkty, kterým jsem již nějakou dobu věrná. Pojďte se tedy podívat, jak můj téměř pětiminutový makeup vypadá.



Na vyčištěnou a hydratovanou pleť nanáším nejprve makeup. Ten je již nějakou dobu, jak jistě víte, od polské značky Annabelle Minerals. Opravdu mě baví posun mé pleti. Když jsem s těmito minerálními makeupy začínala, sahala jsem po krycím, na něj sem vrstvila korektor a přes to ještě pudr. Dnes si vystačím jen čistě s matujícím a aktuálně zkouším dokonce rozjasňující. Vypadá na pleti velmi hezky, jelikož obsahuje jemný šimr, který pleť krásně prozáří.
Po zakrytí jemných nedokonalostí se vrhám na konturování. Velmi dlouho, snad už i dva roky, používám jílový oční stín Cocoa cup. Tento odstín je spíše teplejší a dle mého skvěle sedí k mému golden podtónu makeupu. Vykonturuji s ním lícní kosti, zúžím a zkrátím nos a když mi na štětci něco zbude, prohloubím s ním pohled za pomoci zdůraznění záhybu oka. Jak jsem se již zmínila, tento stín používám nejméně dva roky a to konkrétně jedno balení, které není zdaleka ani z poloviny pryč.


Obočí je pro mě hned po makeupu priorita číslo jedna. Dokonce když mám pleť, pro mě, ve výstavním stavu, vystačím si jen s jeho úpravou. Hodně jsem si zvykla na tužky na obočí, díky kterým se krásně definují jednotlivé chloupky. Měla jsem asi tři tužky od Nyxu, ale ty dle mého velmi rychle mizí. Poté jsem měla zhruba dvě od Sephory, které mají krásný studený tón, který mám na sobě velmi ráda, ale jelikož zde v okolí Sephoru nemám, koupila jsem si Brow precise micro pencil od Maybelline a musím uznat, že mě velmi mile překvapila. V závěru jen obočí zafixuji gelem. Nicméně mám dojem, že ho mám až tak neposedné, že je to spíš jen pro mě jakýsi placebo uklidňující efekt.


Posledním krokem je řasenka. Zde většinou sahám po té nejlevnější a ideálně přírodní či alespoň na zvířatech netestující verzi. Mám od přírody husté a dlouhé řasy, které potřebuji jen obalit" v barvě, aby byly vidět. Tentokrát mám řasenku od Alverde bright eyes mascara. Již podruhé jsem sáhla po hnědé řasence a musím uznat, že mi velmi vyhovuje. Sice je od černé patrně k nerozeznání, ale má něco do sebe. 



SHARE:

1 komentář

  1. Rýchle a jednoduché líčenie, tiež to mám čo sa týka môjho každodenného makeupu podobne :) Plus ja ešte používam nejaký výraznejší rúž :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig