Z druhé ruky / 2 | Vendula Jirmannová

úterý, ledna 22, 2019

Z druhé ruky / 2


Zhruba někdy před Vánoci jsem pociťovala prázdnou skříň. Konečně jsem se dostala do fáze, kdy přesně vím, který kousek oblečení jsem já a co je přešlap, tudíž následovala velká očista a s tím i velmi málo kousků na střídání. A já přesně věděla, co mi chybělo a stále vím, co mi chybí. Aktuálně budu shánět letní šaty a obyčejné bílé a černé triko rovného střihu s co možným nejmenším výstřihem. A aby bylo ekologické, sustainable či tak něco. Věděli byste o něčem? Mimo jiné jsem zvažovala nějaký průlet mým šatníkem, jelikož mohu s čistým svědomím oznámit, že je z 90 % ze secondhandu. Dnešní celý "haul" je kombinace jak jinak než RemixShopu a Vinted.
Jako první kousek si můžete všimnout džínové Monki bundičky. Je hodně slaboučká, tudíž ideální na přechod jara a léta, kdy přes ní nebudete muset nic vrstvit. Možná by ale snesla šálu a dlouhý rukáv pod ni, pak by se dala krásně unosit i na jaře.
Podobný kousek oblečení.


Černý svetřík jsem sháněla už druhým rokem a nikde jsem nesehnala ten pravý. Letos/loni se ale konečně poštěstila a já objevila tento s náznakem jistého seprání, opět od značky Monki. Je větší, je pohodlný, je skvělý!
Podobný kousek oblečení.


Jedny kalhoty střihu mom jeans jsem již kdysi vlastnila, ale vůbec mi neseděli. Byly světlé, v pase příliš velké a přes zadek a boky těsné. V moment kdy jsem s nimi začala ztrácet nervy, rozhodla jsem se je ustřihnout a udělat z nich kraťasy. Poslední dobou jsem poněkud zhubla a tak jsem si řekla, že tomuto střihu dám další šanci. Tyto kalhoty, opět sepraného stylu, jsou prvotně ze Zary a hádám, že původní majitelka jim sama odstřihla nohavice. Díky bohu za to že jsem malá a nijak mi to nevadí. Alespoň je nemusím ohrnovat.
Podobný kousek oblečení.


Na mikinu od značky Mankind jsem narazila naprostou náhodou a něčím mě děsně ohromila. Popírá snad naprosto vše z toho, co mám a nemám ráda. Ale i tak jsem ji vzala a zamilovala ji. Velikost L, obrovský nápis s lesklou nitkou a balonové rukávy. No tak či tak ji miluju.
Podobný kousek oblečení.


Po koženkových kalhotách jsem pokukovala delší dobu, ale stále jsem se bála, že v nich budu vypadat lacině a jak v latexu. Nakonec jsem si je i přesto objednala a jsem nadšená. Sice se v nich člověk poněkud dost zapotí, jelikož prostě a jednoduše nevětrají, ale mám za to, že vypadají děsně šmrncovně a hlavně dělají hrozně hezký zadek. Zvlášť tobě, Vendulo! Jediné mínusy dostávají za to, že mají na můj vkus dost široké nohavice a já bych je snesla o číslo menší.
Podobný kousek oblečení.


Pokud něco miluji, pak to jsou zajímavé střihy. Něco, jako má tento mikinový top původně z COSu. Byl to jeden z dražších kousků, ale i tak mi nesmí chybět na ramínku. Šetřila jsem ho původně na jaro, ale rozhodla jsem se mu dát šanci na holé tělo jen pod bundu a světe div se, umí zahřát.
Podobný kousek oblečení.


Cullotes kalhotami jsem si nikdy nebyla jistá, ale vždy mě děsně přitahovaly. Jedny jsem si pořídila asi již tři roky zpět. Bohužel jsem tenkrát neodhadla materiál a jednalo se o klasickou teplákovinu, která prostě dobře nevypadala. Objednala jsem si tedy tyto od značky S´oliver, které konečně plní veškeré mé představy. Na léto jsou skvělé v tom, že zakryjí vše, co je třeba, a přitom jsou neskutečně vzdušné a pohodlné.
Podobný kousek oblečení.


Miluji košile a košile milují mě. A tato není výjimkou, ačkoliv tady vypadá naprosto příšerně, jelikož jsem ji kvůli fotce vytáhla ze špinavého prádla. Původně je z H&M. Je neskutečně vzdušná, příjemná a vůbec mi nevadí její zastřená khaki barva, která se blíží k barvám daleko více než mé milované odstíny šedi.
Podobný kousek oblečení.


Kousek ze kterého mám neskutečnou radost je tato sukně značky Zara. Má krásný pevný materiál, a ačkoliv já moc nemusím školácký styl oblékání, tato sukně je prostě zkrátka něčím jiná, něčím svá.
Podobný kousek oblečení.
SHARE:

7 komentářů

  1. Ty musíš vlastnit nějaký radar na pěkné kousky, nebo nevím :D Možná teda nemám tolik trpělivosti se jednotlivými kousky probírat, ale přijde mi, že téměř nikdy nenarazím na nic, co by mi sedlo a současně se mi líbilo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ulovila si nádherné kúsky, gratulujem :) Mne sa už veeľmi dlho nepodarilo uchmatnúť si niečo pekné z druhej ruky :/
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé kousky, také nakupuji takovým způsobem :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, smekám, to jsou úlovky pravé sekáčové královny! Já věci z druhé ruky miluju, sekáčové kousky patří k nejoblíbenějším z mého šatníku. Mám třeba jeden svetr, který nosím skoro furt, protože je pohodlný, hezký a hrooozně ňuňavý. :)
    Teď jsem na Erasmu v Neapoli a tady je každý den takový velký sekáčový trh - spíš hrabák, většina kousků stojí euro nebo padesát centů. Našla jsem tu dva vážně skvělé svetry a bájo sukni a spolubydlící tu taky ulovila pár pokladů.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné kousky, já ráda nakupuji v sekáčích. baví mě ta originalita, a především to hledání :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné kousky :)) Spoustu z nich bych ve svém šatníku uvítala i já :)) Pokud by ses chtěla podívat, tak jsem taky zrovna vydala článek s mými sekáčovými úlovky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig