Stalo se / 8 | Vendula Jirmannová

středa, července 18, 2018

Stalo se / 8


Raději se ani nekoukám, jakými slovy začíná každý článek tohoto typu. Jistě je tam plno slibů, jak bude každý měsíc, a přitom já si vzpomenu jednou za čtvrt roku nejčastěji. A tak jsem zas a znovu otevřela galerii telefonu, vybrala největší srdcovky (až na screeny konverzací) a zase se vám pochlubím, jak se můj život mění a vyvíjí.

Chvílemi šiju, chvílemi přešívám. Občas mě to chytne a pak se vztekám a nervy tečou, že by jich byly plné kýble.

Snídaně s Nikol.

Kafíčko s Nikol.

Netřeba slov.

S Terezkou na vínku a dostala jsem další krásné kresbičky/malůvky a sešítek! 

Pohádka o Vendulce, která si jela koupit zrcadlo větší a těžší než je ona sama a táhla ho dva kilometry na zádech. 


Degustační menu v La Loca. 

Začala jsem ledovat, přestala jsem běhat. 

Babiččičny. <3 

Maminčiny. <3



Mamka mě navštívila v Praze. A vím že bude nadávat, tak jí napište, že jí to sluší! <3

Fotím, píšu. 

Dělám si Vagabondí kamarádky! 

Kreslím. 

Redbull nás pozval na střechu Lucerny..

.. a my to završili smažákem.

Pravidelné návštěvy DOXu. 

Český Krumlov. 

 Uzdravuju tělo jídlem.

Prokrastinuju čtením.
SHARE:

3 komentáře

  1. To jídlo vypadá úžasně! :) ♥ a to že šiješ je super! :) já bych hrozně chtěla začít šít pro miminka, mantinely, hnízdečka a takhle.. jenže neumím šít v ruce :D a stroj,látky a tak investice jako prase a kde je jistota, že to prodám :D :( no uvidím, ale plán dobrý ne
    V3ronika life

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne fotky :) a tú knižku o konci prokrastinácie by som si asi tiež mala kúpiť :D

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig