Český Krumlov | Kleť | Vendula Jirmannová

neděle, července 15, 2018

Český Krumlov | Kleť


Český Krumlov jsem poprvé navštívila, když jsem byla v osmé třídě. Nebo v sedmé? Tak či tak jsem byla malé škvrně a v tu dobu mi umění nic neříkalo. Prahu jsem nechápala, architektura mě nebrala. A i tak mě to město neskutečně uchvátilo. Loni před maturitou jsem se tam chtěla zajet znovu podívat. Nicméně vzhledem k situaci, že od našich se tam jede vlakem šest hodin, mohla bych tam vystoupit a hned naskočit na vlak zpět. Výpravu jsem tedy přesunula na pomaturitní období a stejně se má slova jen proměnila v plán, která se přesunula na dobu neurčitou.






Jela jsem opět s rodiči, jelikož měli cestu za jejich známými. Nebudu asi radši ani popisovat, co se kde dělo, a jen ve zkratce řeknu, že jsme si jeden den udělali cestu na Kleť a poté směr Český Krumlov. Ten mě uchvátil ještě více než kdysi a ráda se tam opět někdy vrátím. No a navíc můj milovaný Schiele!










SHARE:

2 komentáře

  1. ♥ nadherny fotky, Krumlov mam taky moc rada, skoda ze je to tam vzdycky totalne preplneny :(
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  2. Tak zaprvé - máš naprosto úchvatný fotky, mohla bych na nich oči nechat :) A za druhé - jižní Čechy jsou moje srdcovka a chtěla bych tam jezdit častěji, je tam nádherná příroda a i lidé jsou tam úplně jiní. Konkrétně v Krumlově jsem byla dvakrát a jela bych klidně znova, i přes ty davy turistů všude to tam zbožňuji <3

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig