Bobomil | Vendula Jirmannová

středa, března 07, 2018

Bobomil


Kávomil, čajomil, vínomil .. bobomil. Jsem ráda že kakaové boby jsou boby a neříká se jim například bobky, to bych nebyla moc dobrej _mil. Čokoládu miluji od malička. Bohužel kvůli atopickým ekzémům a alergiím jsem se jí musela vyhýbat. Teď jsem ale o poznání chytřejší a moje chuťové pohárky o mnoho zkušenější a tím pádem vím, že více než "čokoláda" mi chutná čokoláda. Čím více bobků tím lépe.
Po hodně dlouhé době, možná i letech, jsem se zúčastnila výzvy na blogerky.cz o balíček plný Horkých bobů. Asi nemusím zmiňovat, že jsem byla vybrána, to bych přeci jinak tato slova nepsala. Už jsou to možná dva týdny, co je mám doma. V den kdy mi přišly se u nás v paneláku někdo stěhoval, tudíž byl zabraný výtah. No a já měla ráno tři hovory od různých kurýrů s informací, že mi budou dnes doručovat balíček. Ehm, co je na tom divného? Bydlím v sedmém patře, tudíž jsem během hodiny letěla čtyřikrát sedm pater dolů a nahoru. Proč čtyřikrát, když tři kurýři? Po čtvrté jsem letěla zkontrolovat schránku.


Myslím, že po mém úspěšném workoutu s přebíráním balíčků a s uslintanými pohledy stěhováků jsem si ty boby opravdu zasloužila. A také si myslím, že jsem nejhorší recenzer existuje toto slovo? vůbec. Místo popisování bobů vám tu popisuji jen samotné přebrání. Takže k věci. Tedy.. k bobům.
Obdržela jsem dva ziplock pytlíky. Jeden je plný prášku k přípravě horké čokolády/bobů a druhý byl plný samotných bobů obalených v čokoládě a kakaovém prášku. Byl? Ano.. tento pytlík jsem už zvládla celý spořádat a pro vaši smůlu a moji ostudu daleko dříve, než jsem zvládla nafotit fotky, ale věřím že už jen to nasvědčuje samotné chuti.  Nicméně určitě vám přiložím i přibližnou podobu samotného bobu!


No a teď k horkým bobům. Každý večer jsem měla ve zvyku dělat si k filmu, seriálu či knížce kakao, velkou nálož čaje a nebo jsem si ráda nalila víno. Teď každý večer popíjím boby. A víte co je na tom to nejlepší? Skvěle chutnají s chilli nebo skořicí. To bych vám přála zažít ten taneček chuťových pohárků. Možná bych ho přirovnala k zumbě nebo hodně divokému valčíku. Dají se tedy skvěle čímkoliv ochutit a udělat tak ještě o špetku (o špetku chilli či skořice) lepší, než jsou sami o sobě. A pokud byste měli přeci jen výčitky, ačkoliv není ani moc z čeho, jelikož se tato směs skládá pouze kakaových bobů (82 %), třtinového cukru a kakaového másla, můžete do nich přimíchat protein, to už mám také vyzkoušené.


SHARE:

3 komentáře

  1. No vypadá to dobře, až mám chuť si dát horkou čokoládu. Bohužel nemám čokoládu, ale jen "čokoládu" :D

    CZECHHONEY - V.'s World

    OdpovědětVymazat
  2. Och, tak toto vyzerá úplne perfektne a verím, že to aj tak chutí! Ja milujem horúcu čokoládu, ale bohužial mi nerobí dobre, no niekedy si ju aj tak doprajem. ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  3. Asi prvý raz som sa z chuti zasmiala na nejakom článku - ako si písala o tom preberaní balíkov. :D A tie bob(k)y vyzerajú skutočne lákavo. :)

    ELIVIDO -> https://elivido.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig