Burgers in my hair | Vendula Jirmannová

sobota, července 29, 2017

Burgers in my hair


Po docela dlouhém dohadování jsem se včera konečně sešla s Luckou. Z původních plánů zajít na kafe minulý týden, jsme se přesunuly na pátek tento týden a z dlouhého dohadování se, se z kafe rázem stal oběd, který se nakonec změnil v příjemnou večeři. Hledaly jsme restauraci, kde bychom udělaly kompromis, abych se najedla já vegansky a Lucka jako "masožravec." Hodněkrát jsem slyšela o Belzepubu, kde prý dělají výborné burgery a to jak vegan tak klasický. Všimli jste si toho malého nenápadného "prý" v předchozí věte?
Jako dvě blogeríny ve světlém oblečení jsme vlezly do této restaurace/baru, kde jsme si najednou přišly jak nezvaní hosti. Možná už fakt, že otevírají od čtyř, nám mohl naznačit, že se jedná opravdu spíše o bar. Nicméně jsme se usadily, obě si vybraly a čekaly. Obsluha nikde. Nevím, jestli to tam je bez obsluhy, ale po patnácti minutách sezení nás to přestalo bavit a tak jsme se rozhodly přemístit. Přes restu jsem objevila Burrito Loco na Vinohradský, kde by opět měli dělat jak veganský tak masový jídla. Když jsme tam přišly, zjisitly jsme, že je to spíše jen rychlé občerstvení, kde se ani neusadíte. Takže jsme nakonec zavítaly do Momentu, což je sice jen čistě veganská kavárna/restaurace, ale myslím, že na Thai spici burgeru jsme si obě opravdu moc pochutnaly.

Kimono, Top (sh), Kabelka: Lindex | Kalhoty: Zara | Boty: El Naturalista via. Planet Express | Hodinky: CHPO | Podprsenka: Etam






SHARE:

7 komentářů

  1. Napsala jsi to skvěle, pobavilo mě to. :D :D Měly jsme to těžký, ale nakonec to dobře dopadlo! Burger byl super :) a moc ti to slušelo!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jste alespon prozkoumaly víc míst :) super outfit, já bych ale celo bílou nedala, ještě na jídle :D :)
    Ejnets in Lisboa

    OdpovědětVymazat
  3. tak to je nádherný outfit, presne takéto farbičky zbožňujem!
    nesmierne ti to na fotkách pristane a to kimono - láska na prvý pohľad! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný outfit, s těmi botami je takový originální a líbí se mi barvy :)

    Lady Lenna

    OdpovědětVymazat
  5. Takovýhle zážitky mám z Amsterdamu, kde jsem s kamarádkou hledala restauraci asi 2 hodiny :D :D
    Gingernika

    OdpovědětVymazat
  6. Do Momentu musím už konečně taky zajít, když si ho každý tak chválí :) Moc se mi líbí i tvůj outfit a nové tetování, je skvělý! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. No měli jste to opravdu těžké s tím jídlem.:)
    Moc ti to slušelo! Opravdu hezký outfit.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig