Stalo se / 4 | Vendula Jirmannová

středa, července 26, 2017

Stalo se / 4


Zdravíčko dámy a pánové slečny, opět se vám ozývám z vyhřáté postele a velmi studeného pokoje. Já ani nevím už proč a jak, ale vypadá to, že se nenaučím psát články bez jakéhosi stěžování si či negativity. No nevadí. Věřím, že na to jste již zvyklí a jdeme dále.
Začnu asi u toho, že mám telefon plný fotek. Prakticky nefotím na nic jiného kdybyste se ptali, iPhone 7 a docela mě to mrzí, jelikož fotky jsou hezké jen když je světlo. Jakmile se setmí, kvalita neskutečně upadá a o to více u přední kamery. Potřebovala bych nějakýho malýho kámoše do kabelky, který nebude plný skla jako můj nejoblíbenější objektiv od Tamronu vážící asi tak dvě kila. Fotí se s ním krásně, ale tohle v kabelce nebo na krku tahat celý den nechcete.
No a jelikož jsem velmi prokrastinační tvor, tak tu mám za dobu od přestěhování opravdu spousty fotek. Z asi tisíce velmi se podobajících jen o milimetr posunutých jsem vybrala hlavní stovku. Tu stovku jsem dále rozdělila a budou z toho ještě asi další dva články. Dnes vám tedy ukážu co a jak se dělo a zbytek někdy příště.


Panoramatický pohled na polovinu mého pokoje v Praze. Já vím, já vím, ach ta zelená. Nicméně bych se vám tu ráda pochlubila mým minimalistickým žitím. Tohle je opravdu vše, co tu mám, i včetně úložného prostoru na všechny nezbytnosti. Jediné co vlastně nevidíte jsou čtyři šuplíky pod stolem, kde mám kalhoty, věci na sport a kosmetiku, které už také není tolik jako bývalo. A stále mám pocit, že toho mám opravdu hodně. Pokud vše dopadne podle představ a plánů, budete moci očekávat nějaký bazárek.



Musím uznat, že ačkoliv jsem to neočekávala, malba mi hodně chybí. Konečně jsem si uvědomila, co bych ráda malovala dále (a ne, abstrakní věci olejovkama to opravdu nebudou), jen trochu bojuji s leností jak jinak to všechno poté uklízet. A také se obávám, že by vše bylo neskutečně zapráskané od akrylu a ten bohužel moc nepouští.

NEJLEPŠÍ TERMOLAHEV Z VEMZU 

PRAGEROVY LIMONÁDY

 NEMLÉKO JE LÁSKA <3

GERHARD RICHTER



Od doby co jsem v Praze, za mnou už asi dvakrát byla Mája. Pokud ji neznáte podle jména, určitě ji znáte jako "tu divnou" z mýho instagramu. Navštívili jsme společně Forbiden Spot a v Národní Galerii výstavu Gerharda Richtera, kam jsem původně byla pozvaná na soukromou událost, ale z maturitních důvodů musela odmítnout.

PERFEKTNĚ PROMYŠLENÁ NTK

WORKSHOP S JANEM ŠIBÍKEM VE FORDU, O KTERÉM JEŠTĚ USLYŠÍTE










Jak asi někteří víte, moje starší sestra žije v Kanadě. Letos opět po roce přiletěla a to i s jejím novým přítelem a aktuálně i snoubencem Sahilem. Byla jsem s ním dohodnutá na tom, že než přiletí do Čech, dorazím za nimi já do Francie, jako psychická podpora, až bude Verču žádat o ruku. Už v den příletu jsme popíjeli a v každý moment, kdy ségra nebyla s námi jsme dohadovali co a jak. Večer, už lehce připití, jsme se společně vydali pod Eiffelovku. Romantika jak blázen, spoustu alkoholu, hodně slz štěstí a cesta na hotel, kterou si ani nevybavuji. Nebudeme si tu nalhávat, že alkohol nepiju. I když abychom si rozumněli, alkoholik nejsem, ale někdy mu neumím říct ne a zvlášť v momentech, kdy po roce vidím svoji Verunku, která už brzy nebude jen má.


JEDEN Z NEJOBLÍBENĚJŠÍCH AUTORŮ 



Jistě bych se měla ospravedlnit ohledně fotek týkajících se jídla. Asi víte, že jsem přešla na veganství, ale v článku tu jsou pochoutky, co veganský prostě nejsou. Když jsem byla v Paříži a následující týden co tu byla Verča jsem to až tak neřešila, jelikož bych se z toho asi zbláznila. Vegansky jsem začala jíst ani ne měsíc předem a i teď, když už to jsou skoro dva měsíce, si nejsem vždy naprosto jistá co můžu a ne. Takže to byl takový můj poslední "neřešící" moment a teď už jen čistě vegansky. Uvidíme jak to půjde dál.


ADRŠPAŠSKÉ SKÁLY 

 LETNÁ S VERČOU A SAHILEM




POVEDENÁ PŘEŽÍRAČKA S MARÍNOU V INCRUENTI


Stihla jsem i celovíkendovou rozlučku se střední, na který o mě bylo krásně postaráno mamkou již mé bývalé spolužačky Míši, která pro mě připravila výborné veganské jídlo. A taky nám probíhala soutěž o nejkreativnéjší kelímky. A tak jsem si po sklence kelímku vína udělala reklamu.

KAFÍČKA S VERČOU V KAFEMATU

SPECIÁLNÍ VEGANSKÉ MENU A OBROVSKÁ PŘEŽÍRAČKA V SIGNATURE RESTAURANT, O KTERÉ JEŠTĚ JISTĚ USLYŠÍTE.

NEJVOŇAVĚJŠÍ BALÍČEK OD NIVEI, SE KTEROU Z VEGANSKÝCH DŮVODŮ BUDU MUSET UKONČIT SPOLUPRÁCI 

POSLEDNÍ BARVENÍ HENNOU Z LUSHE (PŘÍŠTĚ BUDU ZKOUŠET JINOU) 

NEJLEPŠÍ VEGANSKÝ BAČKŮRKY NA VEN OD EL NATURALISTA // NEJMILOVANĚJŠÍ LUSH

Uf, tak to by pro dnešek bylo vše. Doufám, že jste se ve všech těch fotkách a zážitcích neztratili. Pro příště se pokusím být pravidelnější, ať toho není tolik najednou a mohu se vám více rozepisovat. Nevím proč já ten blog tolik flákám, ačkoliv mě psaní neskutečně baví. To asi ty fotky.
SHARE:

7 komentářů

  1. Moc hezky článek a fotky :) V Praze je proste blaze :D Jinak me osobně nemléko vubec nezaujalo. Ne ze by mi nechutnalo, ale je to něco, co asi nemusím mít znovu :D

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  2. Víc hipsterský už ten článek tedy být nemohl :D

    OdpovědětVymazat
  3. ten pokojík je krásný, ještě bílou stěnu a bude to top <3
    JANNIEBEL

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky i update. Pokoj vypadá suprově, poslední dobou se taky snažím být větší minimalista a vyhodila jsem půlku pokoje. :D A žádost o ruku pod Eiffelovkou je vrchol romantiky, dál už to prostě nejde, takže myslím, že alkohol je ospravedlnitelný! :D
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  5. Božeee, když na to koukám, těším se až já se přestěhuju na kolej do Anglie, kde je minimum místa pro minimum věcí... hihi. Krásný obrázek. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný článek. Minimalisticky žiju v Praze, kde studuji. Doma u rodiny to nejde :D Prijde mi fajn mít dva domovy a v kazdem zit zcela jinak :D
    Veronika

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig