Návštěva v Lushi | Vendula Jirmannová

neděle, února 26, 2017

Návštěva v Lushi


Jen co jsem v úterý vystoupila v Praze z letadla, už ve středu jsem měla první schůzku. A teď nevím, jestli to bylo spíše s Míšou nebo s Lushem. Nebo s Míšou v Lushi? Na tom asi ve finále tolik nesejde. Díky mé nové spolupráci, kterou jsem navázala s již zmiňovanou značkou, jsem byla pozvaná k nim do obchodu v Palladiu, aby mi představili celou jejich filozofii. V průběhu hodiny jsme dostaly s Míšou plno informací týkajících se samotného brandu, jejich dobročinných akcí a všeho, co se týká produkce kosmetiky.
A jelikož je to spolupráce, která by měla být dlouhodobější, což znamená, že v průběhu času u mě budete vídat jejich produkty včetně nestranných recenzí, rozhodla jsem se vám sepsat pár zajímavých informací, které by vám mohli ve zkratce značku alespoň trochu přiblížit.


Kořeny Lushe sahají do Velké Británie, konkrétně Anglie, kde zhruba před dvaceti lety vznikla jakožto ručně vyráběná kosmetika, která NENÍ testovaná na zvířatech. K nám se dostala o něco později a to přibližně před deseti lety. Hodně se v poslední době řešilo, že Lush začal prodávat v Asii, což automaticky znamená, že začali testovat na zvířatech. Jediná pravda na tom je to, že se Lush prodává v Hong-Kongu, kde nicméně platí jiné zákony než v celé Asii a díky tomu Lush opravdu na zvířatech NEtestuje. Pokud náhodou jeden z dodavatelů konkrétní složky používané pro výrobu kosmetiky začne testovat na zvířatech, hned se s nimi spolupráce ukončuje a hledá se dodavatel jiný.


Každý výrobek obsahuje samolepku, kde je malá ilustrace zaměstnance, který pro vás výrobek vytvořil, včetně jeho jména a doporučeným datem spotřeby. Lush má několik manufaktur po celé Evropě a konkrétně k nám se výrobky zasílají z Chorvatska. V obchodě se jednotlivé produkty skladují maximálně po dobu pěti měsíců a to z toho důvodu, aby byli co nejčerstvější a nám doma o to déle vydrželi.



Samotné uskladňování mě dovádí k tématu konzervace produktů. Jak jste si asi mohli všimnout, hodně produktů prodávají v tuhé podobě. Ty logicky neobsahují žádnou vodu, ve které se následně tvoří bakterie. Proto žádné konzervanty nepotřebují. Jak je to ale u těch tekutých produktů? Jsou výrobky buď takzvaně samokonzervační, ty obsahují buď máslo nebo med, což jsou čistě přírodní konzervanty a nebo se do nich přidávají parabeny, které jsou sice umělé, ale prověřené a pro tělo zcela neškodlivé.


V neposlední řadě každoročně pořádají soutěž Lush Prize, kdy odmění toho, kdo příjde s novou metodou jak netestovat na zvířatech, například jako je zhotovení umělé lidské kůže. To je ale pro nás jakožto běžné smrtelníky poněkud neusmyslitelné a pokud tedy chcete pomoci jinak, můžete si zakoupit jejich Charity pod, což je krém, z něhož veškerá částka bohužel bez daně odchází na různé organizace, které jsou u Lushe zapsané. A pokud přinesete do obchodu 5 prázdných kelímků, můžete si jako odměnu za pomoc odnést čerstvou pleťovou masku. Veškeré kelímky jsou totiž 100% recyklované a díky této vaší pomoci je mohou znovu udržitelně využít.


Budu ráda, pokud mi napíšete vaše zkušenosti s Lushem a celkově i vaše názory na tuto značku. A ráda bych se omluvila za fotografie. Měla jsem zapůjčený Olympus pen a asi s ním tolik neumím. Proto fotky vypadají tak jak vypadají a snad příště budou lepší. Krásný den.
SHARE:

4 komentáře

  1. Lush je skvelý a mám radosť, že majú opäť v ponuke charity pot :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám Lush veľmi rada a používam pravidelne niektoré produkty. Škoda, že ich predajne mám tak ďaleko :/

    OdpovědětVymazat
  3. Ráj kosmetiky! :) těším se na posty. :)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig