Každodenní makeup rutina | Vendula Jirmannová

pátek, listopadu 11, 2016

Každodenní makeup rutina


Je to už poměrně dlouho dobu, co jsem se tu rozepisovala o nějaké kosmetice. Pokud jsem to vůbec někdy udělala. V poslední době jsem se hodně objevovala na youtube, ale jak jsem se zmínila nejméně stokrát, je pro mě daleko rychlejší a méně náročnější udělat pár fotek, napsat deset slov a kliknout na publikovat.

Dnes jsem se rozhodla se s vámi podělit o můj každodenní makeup. Berte to trochu s nadsázkou, jedná se spíše o makeup na ty dny, kdy mám ráno více času a chuti se sebou něco dělat, nebo vím, že mě odpoledne čeká schůzka. V dny, kdy jsem nejvíce unavená, si vystačím jen s makeupem, sadou na obočí a řasenkou.


Když jsem si tento článek připravovala, chtěla jsem do něj zahrnout i péči o pleť. Tu jsem se nakonec rozhodla nechat na samostatný článek a dnes začneme hezky od primeru neboli podkladové báze. Dlouho jsem používala klasiku od Dermacolu Satin base. Nicméně mi nedělala s pletí žádný zásadní rozdíl. Po vyzkoušení ještě jedné od Rimmelu, která mi nesedla stejným způsobem jako ta předchozí, jsem této od Sleeku nedávala sebemenší šanci. Nicméně jsem byla opravdu překvapená, když jsem se vrátila po celém dni domů a má pleť byla stejně zakrytá a hlavně i matná, což se mi běžně nestává, jelikož mám smíšenou až suchou pleť s tendencí se hodně mastit.


Jelikož mám doma aktuálně jen tyto dva makeupy, míchám je dohromady. První od Burjois Happy light jsem si kupovala v létě, když jsem byla ještě krásně opálená. Následující od Dermacolu 24h control jsem si pořizovala někdy před prázdninama, kdy moje pokožka ještě nespatřila paprsky slunce. Nicméně i tak jsem si vybrala světlý odstín s podtónem do růžova a mně spíše vyhovují ty do oranžova. A tak je prostě míchám, na pleti se to ztrácí a hlavně že mi vyhovují a není to do očí bijící. Jako korektor na kruhy pod očima se mi nejvíce osvědčil tento od Sleeku Hide it concealer. Jediná jeho nevýhoda je veliká máslovitost. Tím pádem hodně rychle mizí.


Jeden pudr od Nyxu jsem již měla, ale všichni stále mluvili o tomto HD finishing powder. Když jsem byla naposledy v douglasu, chtěla jsem si ho pořídit, jenomže neměli klasický transparentí. V tom na mě zazářil tento mentolový. Hned mě napadlo, že by mohl být idelání na moji citlivou a věčně začervenalou pleť. Upřímně, nemůžu to srovnávat s klasickým transparentním, ale vyhovuje mi. Je skvěle jemnoučký, nijak zvlášť nepráší a matuje tak, jak má.


Jsem již nějak zvyklá na úpravu obočí a upřímně si raději budu půl hodiny vykreslovat chloupek po chloupku a pak klidně výjdu bez řasenky, než abych měla neupravené obočí. Vůči této paletce jsem byla zprvu hodně skeptická. Nejprve se mi nezdál gel, poté zase stín, jelikož má červený podtón. Ale! Gel je ve finále opravdu super. Naučila jsem se s ním i za pomocí toho malého štětečku, který je v paletce umísteň, pracovat. Nejen že si tím dokážu vykreslit hezké obočí, ale dokonce mi ho skvěle zafixuje.


Když jsem si poprvé dělala oční stíny, hned jsem to vzdala se slovy, že to není nic pro mě. Vypadala jsem naprosto otřesně. Ještě aby ne, když mé rádoby kouřovky končily v polovině čela. Po delší době jsem se s nimi naučila pracovat a už si troufnu i na ty se šimrem a třpytkami. Tato paletka od Sleeku All night long mě neskutešně ohromila. Mám od nich ještě jednu, konkrétně Oh so special, kde mi všechny třpytivé stíny připadají zcela totožné. Tady je tomu díky bohu naopak a na očích si dokážu udělat krásné stíny.


Co je u mě také v podstatě novinkou je konturování. Používám zatím jen tak zlehka paletku, tentokrát opět od Sleeku. Nicméně hnědý stín mi tu připadá opět s podtónem do růžova, rozjasňovač moc nerozjasňuje a na tvářenky jsem nikdy nebyla. Proč ji vlastně vůbec používám? Možná pro ten pocit, že jdu s dobou a konturuji. :D


Dokud mi řasenka nestéká a nedělá černé pytle pod očima, nemám s nimi problém. Mám své řasy od přírody husté a dlouhé, tudíž mi vyhovuje snad jakákoliv. Aktuálně mám doma tyto dvě. Colossal volume od Maybelline je o něco starší, proto je už taková sušší narozdíl od Scandaleyes flex od Rimmelu, která je naopak moc mokrá. Střídám je podle nálady a jsem spokojená.


Když už mám chuť na rtěnku, sahám nejčastěji po jedné z těchto dvou. Klasická Kate Moss od Rimmelu se mi opravdu líbí svým krásným hřejivým odstínem. Naopak rtěna od Essence má takový podtón spíše do fialova, i když na fotce působí tak nějak všelijak. Co se týká konzistence, připadají mi obě hodně podobné.

Určitě mi napište, bez čeho se během dne neobejdete vy a co jsou vaše nejoblíbenější produkty, ke kterým jste se už několikrát vrátili.
SHARE:

10 komentářů

  1. Velmi hezké fotky! :) Sleek paletka vypadá suprově, sama jednu mám, jen daleko výraznější! :D Rtěnku od Kate Moss mám taky a nosím ji moc ráda. Teď jsem na blogu recenzovala také jednu rtěnku, od KIKO, tak když budeš mít chuť určitě se podívej (je tam i malá Slevička! :) )! :)
    LifestyleBirdie - rtěnka KIKO

    OdpovědětVymazat
  2. Máš strašně krásné fotky! Sama jsem od Sleeku nic nezkoušela, ale už mě delší dobu láká, takže se na něj určitě chystám :)

    Blog by Vea

    OdpovědětVymazat
  3. Ta paletka vypadá nádherně, miluji přirozené hnědé odstíny :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  4. Paletka je nádherná :) A rtěnky mají krásné odstíny :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Paletka je krásná :) Já většinou když mám na líčení jen pár minut. Volím bronzer na tváře i oči, řasenku, gel na obočí a rtěnku v nude odstínu a za pět minut letím z domu.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten rúž od essence mám najradšej ked som zistila že už v obchodoch nebudú kúpila som si ešte dve:) Ja používam na obočie gel od Milani Brunette a som najviac spokojná:)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvelý článok, vždy si rada prečítam a nechám sa inšpirovať, čím sa moja obľúbená blogerka maluje:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  8. veľmi pekné fotky ;) chválim aj dizajn blogu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  9. Ja nedám na ten Dermacol make-up dopustiť, je proste úžasný, kupujem si ho roky a to hlavne preto, že je doružova. Bázu pod make-up nepoužívam, skúšala som len tú od Rimmelu a to bola podľa mňa pohroma. Riasenky Rimmel sú super, no tie Maybelline Colossal sa mi zdajú ešte lepšie.

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig