Stalo se / 3 | Vendula Jirmannová

neděle, listopadu 20, 2016

Stalo se / 3


Mám problém, že se mi většina fotek nelíbí. Vlastně líbí, ale perfekcionista má problém, že nejsou tak kvalitní a kompozičně vyvážené, jak bych si přála. Pokaždé, co sepisuji tento článek, mám v hlavě myšlenku, že bych si měla pořídit malý foťáček do kabelky - olympus pen? Já Vám nevím, měla jsem ho na zkoušku, ale chci kvůli článkům dát přes 13 000 Kč za foťák? Jasně, využiju ho i jinak. Vím že po maturitě bych ho rozhodně jako když našla, ale to nechci ani nakousávat, o tom jindy.



Náplavka a šlapadla? Už je to poměrně dlouhá doba. Nicméně tohle mi chybí už teď. Nemůžu se dočkat na příští rok, kdy si budu chodit po Praze snad denně. Kdy už tam budu konečně bydlet a mít se fajn. Ale nejdřív maturita. Je to neskutečný klišé, každý rok o tom mluví jiný ročník a jiní lidé. Letos to jsem já.


Zeď mi nově zdobí láskografika. Jsem ráda, že mám na papíře společné vzpomínky s Davidem. Sice tam zatím není nic jako velké "Boom," ale po našich plánech na rok 2017 věřím, že se bude hodně poupravovat a v našem společném bytě si najede své místo, kde budeme se slzama v očích vzpomínat.


Tohle je neskutečně úžasný! Takže ahoj, tady Vendy. A speciální dík patří Péťě. <3


Pro jednou jako klasická Starbucks bitch girl po Brněnském bienále. A taky po rozumném hejtu, jak prý kašlu na školu. :D Hejty mě baví. Baví mě lidi co mají tolik času si zakládat anonymní účty, aby mě lžemi snažili potopit.


Ale přeci jen do tý školy chodím ráda. Když máte učitelku skoro Vašeho věku a nechá Vás hrát takovýhle hry? Umělec, těší mě.


Přišly mi nové hodinky DW. Pokud byste rádi využili slevu na jejich nákup, mám pro Vás kód: DWvendula. :)


Zima začíná a náš úžasný Béďa se rozvaluje každý večer a vlastně i celý den takhle na gauči.


Navštívila jsem mého chlapce v restauraci Aromi na náměstí Míru. Jsem na něj stejně hrdá a věřím, že to dotáhne daleko. 


Ségra s přítelem mi po rodičích z Kanady poslali nový korálek na pandoru. Konkrétně se jedná o srdíčko s kamínkem a nápisem "Sister." <3


Nová světla mi pomáhají nejen při focení fotek na blog či natáčení videí, ale i při pořizování fotek pro moji "práci."


Tyto skvělé bloky mi věnovala sedmnáctiletá slečna z mého okolí. Sama je vyrábí a jsou opravdu krásné! Vzpomínám si, že jsem seděla u nás v kavárně a jednoho takového jsem si tam všimla. V ten moment jsem ještě nevěděla, že jsou její. Ani ne týden na to se mi ozvala a dva mi zaslala. Objednávejte zde. :) 


S Davidem jsme si v poslední době hodně oblíbili asijsou kuchyni. Pokaždé chodíme na budějovický do asijského bistra vedle Loving hut. Nikdy nevynecháme Pho bo a poté následuje společné dohadování o tom, co si k tomu dáme. Miluju rýži, rýžové nudle a krevety.


Proběhl už i stužkovák. Co že jsme? Něco mezi Indkami a Egypťankami. Jo téma bylo Indie, ale ne všem - zvlášť mě - se to povedlo.



Navštívili jsme také konečně Žižkovskou věž. Zatím jen kavárnu, ale příště bych ráda vyzkoušela samotnou restauraci. S Davidem hrozně často sníme nad budoucností a nemůžeme se dočkat, co nám osud nadělí. Naše sny jsou ve velkém opravdu společné, takže se těšíme a doufáme, že vše dopadne dobře a hlavně tak, jak má.




Na poslední chvíli a jak silný zážitek to byl. Jsem neskutečně šťástná. Týden před koncertem jsem sehnala lístek pro mě a moji kamarádku na TOP. Už jsme myslely, že se na ně nedostaneme, ale světe div se! Opravdu silný zážitek.


Letos první svařák na staromáku. Pro mě docela novinka, ochutnala jsem svařák z bílého vína. Je sladší, pije se rychleji a lépe, zahřeje stejně, nicméně trochu postrádá tu klasickou trpkost na jazyku.
SHARE:

5 komentářů

  1. Takovýhle články mě baví snad úplně nejvíc! My ještě stužkovák neměli, maturák máme druhej pátek v prosinci a bude to asi dost zajímavý :D Strašně ti závidím, žes byla na twenty one pilots. Taky jsem na ně chtěla jít, ale nebylo s kým a navíc už nebyly lístky :(

    ps: máte s Davidem mezi sebou straně krásnej vztah! <3

    Karolína

    OdpovědětVymazat
  2. To asijské bistro vypadá dobře, asi tam budu muset zajít a vyzkoušet :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  3. Ten problém s foťákom poznám aj ja :D tiež by som si chcela zaobstarať niečo poriadne, ale vravím si, že len kvôli blogu sa mi to asi neoplatí :/
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky! Tá tvoja ilustrácia je prekrásna a yorshírik roztomilý, tiež mám jedného, teda jednu:)

    Saja Frey blog
    Pozývam ťa na: Súťaž o diár Dary Rolins

    OdpovědětVymazat
  5. Jee, super fotky! :) Maturitu zvládneš levou zadní a už se můžeš těšit do Prahy!! Olympus PEN je perfektní, taky jsem ho zkoušela, ale přijde mi celkem dost drahý :/

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig