Designblok 16 | Vendula Jirmannová

čtvrtek, listopadu 17, 2016

Designblok 16


Ani nevím, jak se to všechno děje. Všímáte si, jak ten čas extrémně letí? Ještě nedávno jsem si vybírala sřední školu, najednou čtvrťák, jezdím na dny otevřených dveří na V(O)Š a nadávám si, jak nic nestíhám a že jsem měla začít číst už daleko dříve. Bojím se, že stejně rychle budu mít děti které budou mít děti a já budu ležet na smrtelné posteli. Vtip? Možná, ale letí to vážně rychle.

Dost podoně jsem na tom s tímto článkem. Chtěla jsem ho vydat hned po Designbloku a teď jsem asi ta poslední, která o něm píše. Nechci tu ty fotky nechat jen tak ležet ladem a tak se Vám o tom alespoň z mého pohledu trochu rozepíšu a ukážu Vám pár věcí, které mě osobně zaujaly. A nebo taky mě zaujala jen samotná expozice.
Ke každé fotce jsem se pokusila dohledat samotného autora a koncept. Někde se mi to bohužel nepovedlo. A pokud narazíte na chybu, tak mě určitě můžete doplňovat a opravovat. :)


"Wow," to bylo asi první, co mi proběhlo hlavou, když jsem toto zahlédla. Z každého úhlu jiná barva, jiný citát, jiná já. Myslím si, že přesně toto dokáže lidi zaujmout. Jelikož dlouho mezi nimi nevydržím, tak jen kolikrát procházím okolo naprosto jasných věcí. Když vidím šperky, nijak je nezkoumám. Nicméně když procházím kolem něčeho, u čeho není na první pohled zcela zřejmé, o co se jedná, mám chuť to zkoumat. 

Colour emotion - Cílem Sary je ukázat a odrazit, jak rychle se mohou měnit lidské emoce a jejich psychika.


100 CLASS concept store - nadčasovost, minimalismus, propojení módy a designu.


Nela Britaňáková - studentka umprum.


GLLABK - Retro galaktická vize světa a limitovaná edice disco šamanistických svetrů




Milimu - značka zaměřující se na výrobů dámských i pánských doplňků, hlavní důraz klade na originalitu a inovativní štřihová řešení při zachování funkčnosti.


Tutu - Vrtiška a Žák navrhli skládací kolébku ve spoluprácí s firmou Devoto.

Tohle je jedna z věcí, která mě zaujala hned na první pohled. Nejen originalita, ale hlavně praktičnost například při cestování.


Kusy - konceptuální hra o definování limitů ve vnímání designu.


Urnyy - nová česká značka, která vzešla z diplomové práce Romana Kvita, UMPRUM.





Tyto boty jsem neviděla poprvé. Vlastně na živo ano, nicméně mě zaujaly ještě více než na fotkách. Jsou opravdu skvělé, jen ta investice trochu bolí. Ale při běhu by se do kvalitní obuvi investovat mělo. Uvidíme na jaře.

Adidas


SHARE:

4 komentáře

  1. Jee, tak teď trošku lituju toho, že jsem se tam nezajela taky podívat :/ krásný! :3

    OdpovědětVymazat
  2. já taky nic ve čtvrťáku nestíhala:) to je celkem norální a chápu tě.:) Na této akci jsem ještě nebyla, ale kamarádky sestra před dvěma roky ano a říkala, že je to skvělé a originalitě se vážně meze nekladou :) docela by mě to taky lákalo.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek! :) Jen musím upozornit na malou chybičku v posledním odstavci - správně je obuvi, nikoliv obuvy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fuj to byla opravdu ne/povedená chyba. Děkuji za upozornění. :)

      Vymazat

Blogger Template Created by pipdig