Remington PROluxe | Vendula Jirmannová

úterý, prosince 06, 2016

Remington PROluxe


Po mnoha letech strávených s mojí starou milou žehličkou, jejíž značka už skoro nebyla ani k přečtení, jsem začala přemýšlet o nové, která by mé vlasy neničila v takové síle, jako ta stará milá zmiňovaná. Od doby mikáda, které jsem si nechala i přes slzy a zničené konečky vlasů před dvěma lety na hlavě ostříhat, jsem nucena své vlasy vystavovat vysokým teplotám každé ráno 7 dní v týdnu. Pokud tedy zrovna nemám den nic se mi nechce,  kdy bych nejraději vyšla ven v pyžamu, županu a s něčím na hlavě, co by se sotva dalo nazývat drdolem.

Díky výzvě, na kterou jsem náhodou narazila na portálu Blogerky, jsem dostala možnost získat, otestovat a zrecenzovat nejnovější žehličku od Remingtonu PROluxe. A jelikož má stará milá dosluhovala, vlasy mi trhala, pálila a vysušovala, řekla jsem si proč ne.


Těšila jsem se na ni jak na první Vánoce, a možná i více, jak na ty letošní. Když mi konečně dorazila, byla jsem nucena ji otevřít před mamkou, která je z každého balíčku stejně natěšená jako já, ač už to je na její vlasy měřící sotva 5 centimetrů naprosto zbytečná věc. První co mě uchvátilo byl samotný obal. Jsem člověk, kterého neskutečně ovlivní jakýkoliv design krabiček a balení. Takže mi do teď stojí na stole a hrozně nerada se jí budu zbavovat. Za chvíli bych se v mém pokoji s tímto přístupem skladování roztomilých obalů asi nehla na krok.
U žehličky byl samozřejmě přibalen i návod, který já stejně nikdy nečtu a zároveň i praktické růžové pouzdro, které jsem již využila při cestě do Prahy za přítelem a rozhodně ho ještě nejednou využiji.


Žehlička má opravdu krásný až luxusní design. Jak je vidět, bílé plasty, které jsou na horním povrchu lesklé a na dolním matné, doplňují opět plasty v rosegold barvě, které velmi šikovně imitují kov. Při prvním pohledu na mě plast působil poněkud lacině, jelikož jsem byla od staré milé zvyklá na kov. Nicméně při porovnávání jsem plastu dala velké plus především díky nižší váze, kterou na cestách ocením. Co se mi zároveň líbí je uzamykatelný kloub. Ušetří nejen místo na mém kosmetickém stolku, ale zároveň šetří destičky během cestování.
Samotné žehlící plochy disponují povrchem Ultimte Glide, který má vlasy činit až pětkrát hladšími oproti klasickým keramickým desitčkám. S tím můžu plně souhlasit, v porovnání se starou žehličkou, která keramické žehlící plochy taktéž měla, ale vlasy po vyžehlení působily velmy sušše a zničeně. S touto žehličkou tomu tak není. Vlasy se krásně lesknou. A musím uznat, že po náznaku vysušených konečků nejsou stopy. Tento povrch zároveň slibuje hladší pohyb po vlasech bez jejich trhání, kterých díky mé staré milé mám určitě o nemalý chuchvalec méně.


Díky velikému dispeji a jednoduchému ovládání pomocí tlačítek je velmi snadné nastavit požadovanou teplotu, která se vždy pohybuje po deseti stupních od 150°C do 230°C. Mně bohatě stačí teplota 180°C, ale po zkoumání a konečnému se dokopání k sepsání této recenze jsem objevila novou funkci. Když po dobu dvou vteřin podržím tlačítko se symbolem +, automaticky se teplota nastaví na 185°C a zároveň se aktivuje funkce PRO+, která je pro samotné vlasy zdravější. Takže od teď žehlím už jen takto. Čeho si velmi cením je i schopnost žehličky zapamatovat si poslední použitou teplotu. Díky tomu stačí žehličku jen zapnout a sama si nastaví Vaši požadovanou teplotu.
Jak i vidíte na fotografii, displej ukazuje celkem tři vlnky. V samotném návodu se dozvíte, co který počet vlnek znamená a jaký byste pro Váš typ vlasů měli využít.


V neposlední řadě žehlička slibuje vzhled vlasů jako ze salónu a až 24 hodinovou výdrž. Co mohu říci je pouze to, že mé vlasy vlasy po vyžehlení vypadají opravdu krásně a upraveně. Samotná výdrž vyžehleného vlasu ale v celku pokulhává. To bych nedávala za vinu tolik té žehličce, jako spíše mému typu vlasů, který se pod sebemenším nátlakem vlhkosti kroutí a dělá si co chce.
Pokud bych se měla vyjádřit k samotnému zhodnocení, jsem s žehličkou všeobecně opravdu moc spokojená. Příjemný design, hezky upravené vlasy bez pocitu vysušení, netrhá, praktické pouzdro na cesty.. Jediné co mě trochu mrzí je to, že má stará milá žehlička při nahřátí vydávala zvuk. Vždy jsem tedy měla jasno, kdy je žehlička připravená k použití a kdy je opravdu vypnutá. Zde mě o všem informuje pouze displej. Jinak jsem s ní naprosto spokojená a kdybych neměla možnost ji vyzkoušet, asi bych do ní ty peníze přesto investovala.
SHARE:

4 komentáře

  1. Ta je kráásna remington značku mám rada, no žehličky akosi nepoužívam lebo moje vlasy sa po vyžehlení zase vrátili do pôvodneho stavu čo ma hnevalo:)

    OdpovědětVymazat
  2. tak tá je super :) dizajn Remington fénov,kuliem a žehličiek sa mi veľmi páči :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig