Naše nejkrásnější svatba | Dodavatelé | Vendula Jirmannová

pondělí, července 11, 2022

Naše nejkrásnější svatba | Dodavatelé

Po více jak roce usedám ke klávesnici a nechávám se unášet svými myšlenkami.  Tentokrát silně okořeněnými o emoce a prozatím stále čerstvé vzpomínky na naši červnovou svatbu.

Naše svatba byla odsunuta. Její původní termín byl 4. 9. 2021. Nešlo ani tolik o covid jakožto o souhru okolností podpořených covidem. Pro neznalené, má sestra žije v Kanadě. Její manžel byl donedávna Indem žádajícím o kanadské občanství, které mu bylo schváleno, ale čekalo se na byrokratické úřadování. Z toho důvodu byla jeho návštěva Čech náročnější, jelikož musel letět přes Francii, a pokud se nepletu, pak snad k nám ani jako Ind nemohl vstoupit - jsou to ty okolnosti jejichž detaily sice zapomínám, ale staly se. Pryč od nich.

Nový termín svatby jsme si určili až někdy v lednu či v únoru letošního roku, kdy jsem letěla za sestrou a její rodinou (rozumněj Indem / teď už Kanaďanem a dcerou) do Kanady. Nový termín svatby byl ovlivněn opět několika faktory. Jsem svatební fotografka, tudíž termín mi nesměl zasáhnout do již zarezervovaného termínu. A následně tím, že má ségra čeká miminko, tudíž termín nemohl být blízko k termínu jejího porodu, aby mohla bez problémů letět a svatbu si s námi v rámci možností užila. Z toho nám vypadl jediný rozumný termín, a to 11. 6. 2022.

Svatba se měla původně odehrát v Adršpachu, v prostorách našich známých. Nicméně ti prostory týden po našem původní termínu prodali, a tak jsme byli nahraní. Možná i z toho důvodu jsme nechali nový termín svatby až na poslední chvíli - my totiž nevěděli kde svatbu uspořádat.

Zhruba v listopadu se mi ozvala naše sousedka, o které jsem do té doby nevěděla že je naší sousedkou, s informací, že v Novém Městě nad Metují otevřeli nový hotel s restaurací, a jestli bychom nepřijali pozvání na degustační večeři. Pozvání jsme přijali, jelikož my dobré jídlo rádi, a tak když jsme si po večeři s paní Ivanou povídali, padlo i na téma svatby. Ta se nám nabídla, že by určitě nebyl problém u nich svatbu uspořádat. Tato myšlenka nám utkvěla v hlavě, a tak když jsme domluvili termín číslo dvě, hned jsem se jí ozvala. Jak to dopadlo je vám asi již jasné. :)


Hotel ANNO, kde jsme si nakonec řekli své "ano", se nachází na náměstí Nového Města nad Metují. Mimo krásné restaurace a hotelu je součástí i dvorek, na kterém jsme se cítili jak v prosluněném toskánsku. Navíc ze dvorku je přímý vstup do salonku, kde byl ve večerních hodinách připravený raut a sweet bar. O ten se nám kompletně postarali kuchaři z hotelu Anno. Pokud byste se chtěli v Novém Městě nad Metují dobře najíst, pak musíte určitě právě sem.


Menu

Polévka

Hovězí vývar, játrové kapání

Hlavní chod

Steak Wellington, gratinovaný brambor, zelenina

Dezert

Svatební dort, sweet bar, káva





Ač jsme měli možnost nechat si od hotelu upéct i svatební dort, a bylo by to jistě organizačně jednodušší, tak jsem i přesto oslovila moji kamarádku Elišku Kubíkovou, která mi již nejeden dort upekla.
Měla jsem představu lehkého dortu s máslovým krémem, který půjde jíst i ve velkém horku. I když jsem milovník čokolády, rozhodla jsem se odpoutat od svých chutí a nakonec jsme zvolili kombinaci lesních plodů pro spodní patro, a vrchní patro bylo s lemon tart náplní. Tedy pokud se nepletu. Zkrátka svěží a kyselý citrón, od kterého mě Eliška odrazovala, jelikož ne každý jej ocení. Nakonec se po něm hned zaprášilo.




Většina dekorací, kterých si na fotografiích můžete všimnout, byla zapůjčena z Oslaváře. Konkrétně jsme půjčovali Relax lounge set, Dortový podnos a Písmeno M - to jsme tak trochu pozapomněli nazdobit květinami či světýlky. :D
Dalším jistě nepřehlédnutelným prvkem byla slavobrána, kterou mi půjčovala kamarádka Nikol z Lovely Necessity. Slavobrána s macramé má obrovskou výhodu v tom, že ji nemusíte nijak více zdobit květinami, což je další docela velká položka v rozpočtu.





O květiny a květinovou výzdobu se nám postarala Markéta Jirmanová (nejsme příbuzné :D) z Hronova z Markyflor. Původně jsem měla o květinách zcela jinou představu. Chtěla jsem květiny v podzimních a spíše neutrálních barvách.
Od Markéty jsem měla dva týdny před svatbou za úkol najít pár fotografií květin pro inspiraci, když v tom na mě na Pinterestu vyskočila šíleně barevná kytice, která mě hned na první pohled uchvátila. Pokud mě znáte, asi víte že jsem docela minimalista a na barvy dvakrát tolik. Něco mi ale říkalo, že k mým jednoduchým minimalistickým šatům, tak i do prostor Hotelu Anno, se bude barevná kytice skvěle hodit. A tak jsem vše za pět dvanáct změnila, a myslím, že jsem nemohla udělat lépe.
Markéta se nám postarala o výzdobu stolů, uvázala nám kytice pro maminky, pro svědkyni, pro mě, jednu házecí (díky čemu jsem si tu svoji mohla usušit, aby mi dělala radost i nadále), připravila nám vývazky z olivovníku a korsáže pro Petra a svědka.




Mé šaty si zaslouží vlastní článek, který jim jistě věnuji. Šila mi je na míru nejskvělejší děvčata z Petiteé Fashion. Šaty byly ze 100% hedvábí, byly neskutečně pohodlné, vzdušné a zcela odpovídaly mému stylu. Nyní si je v salonu můžete zapůjčit i vy. 



Z čeho mám obrovskou radost, o čem jsem nakonec přesvědčila sama sebe, je živá hudba. Na poslední chvíli jsme totiž oslovili Markét a Káťu z Bohemian Music, které měly naštěstí čas.
Markét nám zahrála na housle doprovod již k obřadu a po páté hodině dorazily společně s Káťou, která nám až do noci zpívala. V průběhu dne nám holky zajistily skvělou a pohodovou atmosféru, na kterou snad nikdy nezapomenu.





Na prstýnkách jsme se s Petrem hned shodli. Tedy až na povrchovou úpravu. Oba jsme chtěli nadčasovou klasiku v podobě hladkých kroužků bez zdobení s tím rozdílem, že Petr chtěl zlato a já chtěla bílé zlato. Jak to nakonec dopadlo vidíte sami. :D Nicméně nejvíce asi rozhodlo to, že já jsem ta co nosí doplňky a 95 % z nich mám právě ve stříbrném provedení.
Pro prstýnky jsme se nakonec vydali do zlatnictví Rýdl na Malé Straně v Praze a to především na doporučení. Prstýnky jsou krásné, sedí jak mají a byly doručeny i o něco dříve, než bylo původně domluveno.


Pokud by vás ještě něco mohlo zajímat, pak je to můj make-up, o který jsem se postarala sama (a jsem na něj pyšná! :D). Vlasy mi učesala kamarádka Šarlot, nehty mi udělala má skvělá maminka. Petrův oblek byl kompletně ze Zary, až na motýlka, kterého jsme sehnali na Fleru. Grafický návrh tiskovin byl mojí prací, o tisk se nám postarali v Grafické papíry (Flora Avorio, 240 G, 72 × 102, Recykl + trhaný okraj), obálky a pečetě jsem objednala na Bride to Be.

O skvělé fotografie se nám postarala Lenka Vaníčková.


Obrovské díky si zaslouží má svědkyně Janička, která nám připravila pro svatebčany úkol, a to vyfotit se společně s náhodně přiřazeným hostem na polaroid. Fotky nám hosté nakonec se vzkazy lepily do fotoknihy, kterou pravidelně otevírám a vzpomínám. Janička mi mimo to byla celý den po ruce, ráno s námi odvedla obrovský kus práce během chystání prostorů a zařídila mi tu nejskvělejší rozlučku se svobodou.
Stejně tak si díky zaslouží Petrův bratr a svědek Kuba, který nám na večer připravil kouzelnické představení.
Samozřejmě obrovské díky patří i našim rodinám, všem hostům a především nyní již mému manželovi.




SHARE:

2 komentáře

Blogger Template Created by pipdig