Aktuálnosti: YT & WWN | Vendula Jirmannová

pondělí, března 29, 2021

Aktuálnosti: YT & WWN

 Ahoj, jak se všichni máte? :) Moc mě mrzí, že tu bylo delší dobu mrtvo. Ale víte jak já to mám. Práce, práce a zase práce. Co by vás ale mohlo zajímat jsou dvě aktuálnosti. První je můj návrat na YouTube, který jistě také může za moji dosavadní nižší aktivitu zde na blogu, a hned tou druhou je můj nový rozhovor pro Westwing, který naleznete zde. Mimochodem, víte, že ten krásný ubrus, vázu, vázičku a svícen mám právě z Westwing?

Mějte se zatím krásně, budu se na vás snad již brzy těšit u dalšího článku. :)

SHARE:

4 komentáře

  1. Super, že jsi opět na Youtube. Na tvá videa moc ráda mrknu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. No ty jo, pamatuji si, jak jsi kdysi už natáčela, tak jsem zvědavá na novou tvorbu :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Super, že jsi opět na Youtube, na tvá videa jsem vždycky ráda koukala :)

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký den, o návratu na YouTube moc dobře vím :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig