EKO Annabelle Minerals | Vendula Jirmannová

sobota, října 31, 2020

EKO Annabelle Minerals

Článek vznikl ve spolupráci s Annabelle Minerals.

Tak mi to nedalo, a konečně jsem sedla k e-mailu, a dohledala první komunikaci s Annabelle Minerals, respektive prvopočátek naší spolupráce. Držte se. První spolupráce začala již v červnu v roce 2017. Táhneme to spolu již krásné tři roky, a já jsem neskutečně pyšná, kam se firma posunula, a kam dále míří.
Ač kolem slova "ambasador" v influencerském světě lítá spousta negativ a vtipných představ, řekla bych, že u této značky se tak mohu hrdě nazývat. Vím o firmě téměř vše, znám každý produkt a vím i spoustu interních informací. Tím pádem mě vlastně trochu mrzí, že vám aktuálně představím "jen" malou novinku, kterou jsou nové EKO obaly.



V nových obalech z nelakovaného papíru, který je snadný pro recyklaci, se dají prozatím nakoupit pouze bestsellery, aby se daly vychytat mouchy, a vůbec se zjistila celková poptávka klientů. Mimo to se v Annabelle pracuje na rebrandingu, který bude naprostou peckou!
Štětce nově chodí balené v papírových krabičkách, nikoliv v plastu, a stejně tak bublinkové folie nahradily kartonové krabice.  Doufám, že brzy na povrch vylezou i další, již téměř hotové, novinky. 


SHARE:

2 komentáře

  1. Ty obaly jsou skvělé, moc se mi líbí tenhle koncept. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nové obaly vypadají skvěle. Značku znám, ale zatím jsem ještě nic nezkoušela. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig