Stalo se / 23 | Vendula Jirmannová

středa, listopadu 04, 2020

Stalo se / 23


Články typu "stalo se" mám hrozně ráda, ale vždy mi trvá dlouho, než se do nich dokopu. Totiž... prohrabávat se nepromazanou galerií telefonu, kde je jedna fotka minimálně desetkrát je zkrátka otrava. A stejně jako články tohoto typu neustále odkádám právě promazání galerie. A ne, nechce se mi do toho. A tak jsem se raději pustila do článku. Takže pojďme hezky na průřez mým/naším životem od srpna. Ostuda.

Návštěva Litomyšle. / I přes neustále focení jsem stihla Jiráskovky!

Poprvé v životě jsem volala hasiče. Sice jako několikátá v pořádí, ale volala. A tím chci apelovat na vás. Nespoléhejte na to, že už určitě někdo volal. Třeba totiž ne. / Krabičky s fotkami. Do těch se musím také opět pustit.

Ještě za tepla na Kuksu. / Baroque.

Na cestě do Hradce, když se ještě mohlo.

Výrava a Vypsaná Fixa. / Na kola do Jizerek.


Ještěd nelze vynechat při žádné návštěvě Liberce.

<3 / <3

Když se ještě mohlo do kaváren. / Vítěz můj.

<3 / Když má Kaufland fíkusy po 100 Kč.

Poslední svatba letošního roku. / Krásné balení Mybelky.

<3 / Výslužka ze svatby.

Jak jsem si pořídila mini broučka. / Jak jsem Petra nechala předělat věšák.

V. J. / Jak jsme si dovezli Johanku


Jak jsem si zamilovala Scuk.
Na dýni taky došlo.


SHARE:

5 komentářů

  1. Ten mini brouk je boží, ať se ti s ním spokojeně jezdí! Moc hezké fotky. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Vendul ☺, Johanka je přenádherná, at vám dělá jen samou radost! Fotodokumentace je naprosto vypovídající, krása!! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek, já mám tyto články také moc ráda. :) Dýně se neskutečně povedla.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Ježiš ty fotky jsou tak krásné a sálá z nich moc hezká atmosféra :) Mini je uplne bozi :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig