Novinky od Annabelle Minerals | Vendula Jirmannová

čtvrtek, března 19, 2020

Novinky od Annabelle Minerals

Článek vznikl ve spolupráci s Annabelle Minerals

Zvažuji, co v době aktuálního dění na své sítě publikovat a co ne. Ať otevřete cokoliv, všechno všude na vás křičí KORONA, z čehož se mi začíná opravdu dělat mdlo. Mám toho upřímně plné zuby. Jsem tedy ráda, když si občas můžu pustit video či přečíst článek, kde o tomto tématu není ani hláska. Proto s tímto tématem končím a jdu se vrhnout na novinky od Annabelle Minerals - ač je jejich pop-up store v Café Chloé na dobu neurčitou uzavřen, jejich e-shop je stále v provozu, a tak můžete bez problémů objednávat jak je vám libo.



To, co mám doma delší dobu, jsou štětce Na Pudr a Na Rozjasňovač. Oba jsou v podstatě zcela stejné a liší se jen velikostí. Jejich tvar může připomínat kapičku, což mu umožňuje se krásně dostat do každého záhybu na vaší tváři. Ten větší je právě proto zcela ideální na aplikaci pudru. Díky tomu, že jsou štětce krásně husté, se o něj můžete z každé strany opřít, a produkt tak zapracovat na vámi určené místo.
Jelikož osobně pudr spíše nepoužívám, tak mohu více ohodnotit jen ten na rozjasňovač. Zprvvu mě trochu zaskočilo, že je poměrně velký, jelikož jsem byla zvyklá rozjasňovač aplikovat Stínovacím štětcem, ale rychle jsem si na něj zvykla. Potom, co na štětec produkt aplikuji, tak o zápěstí přebytečné množství oklepu, a ze začátku lehkými pohyby aplikuji rozjasňovač na líčka. Postupně intenzitu tlaku na štětec stupňuji, čímž ho krásně zafixuji.


Stejně tak jako ostatní štětce z nabídky Annabelle Minerals jsou i tyto veganské. Štětiny jsou syntetické a krásně měkkoučké. Rukojeť je vyrobená z bambusu, což je z pohledu ekologie velmi udržitelný materiál, jelikož bambus roste opravdu rychle.
Pokud vás bude zajímat cena, tak tyto štětce jsou ze všech jejich nabízených ty nedražší, ale i tak si myslím, že 249 Kč za jeden není vůbec mnoho.


Další novinkou, kterou mě v Annabelle Minerals nadchli, jsou znovupoužitelné odličovací tamponky. Když jsem o nich prvotně slyšela a viděla je na fotkách, nijak zvlášť nadšená jsem nebyla. Ale jak se mi dostal jeden do rukou? Už jsem si jich pár ohmatala, a nikdy mě žádné neohromily natolik, že bych jimi chtěla nahradit své malé bavlněné ručníky, prvotně na ruce, z Ikey. Ale tento? Až mě zamrzelo, že nejsou k zakoupení.
Ano, pochopili jste správně. Tento tamponek na jejich webu nikde nenaleznete, ale obdržíte ho zdarma ke každé objednávce. Tedy čím více objednávek, tím více tamponků.

Pokud jsem mluvila o štětcích výše jako o něčem hebkém a měkkém, pak nevím, jak popsat tento tampon. Tím bych se odličovala každý den od rána do večera. Nejsem si upřímně 100% jistá materiálem ze kterého je vyroben, ale po pouhém namočení teplou vodou z tváře stáhnete veškerý make-up a to i bez použití jakéhokoliv odličovače. Navíc se dá za pomoci mýdla krásně přeprat v ruce. Já ho při každém zapnutí pračky přihotím k oblečení, ať mám jistotu, že si na pleť nezanesu žádné nečistoty a nebo zbytky mýdla.
SHARE:

2 komentáře

Blogger Template Created by pipdig