Tvářenka Peach Glow a Lily Glow | Vendula Jirmannová

úterý, března 19, 2019

Tvářenka Peach Glow a Lily Glow

Článek vznikl ve spolupráci s Annabelle Minerals.

Jestli sledujete novinky kosmetického světa, zvláště toho Annabelle Minerals, jistě jste si všimli, že mimo rozjasňovačů přišli na trh i s novými tvářenkami. A já, jakožto člověk co nosí tvářenky velmi sporadicky, vám dnes o nich něco povím. Totiž.. s příchodem rozjasňovačů a těchto tvářenek mě samotná značka velmi mění a makeup mě baví více než kdy dříve a také díky tomu trávím v koupelně o pár minut času navíc.
Donedávna jich bylo šest, dnes jich je již krásných osm. Odstíny jak pro tmavší tak světlejší pleť. Odstíny extravagantní a přirozené. A jaké jsou tedy ty nové?


Peach glow - šťavňatá broskvová barva, která bude slušet tmavší, či opálené pleti. Dá se krásně vrstvit, tudíž snadno zvýšíte její intenzitu, zároveň lze využít jako oční stín. Na mé pleti, vzhledem k tomu že je velmi světlá, se ukazuje i po sedmi hodinách.

Lily glow - liliový odstín plný lesku ocení především slečny s bledší pletí. Dá se stejně snadno vrstvit a využít jako oční stín. Zároveň pokud spěcháte, můžete s ní vyjet malinko výš a nahradit jí rozjasňovač. Po delší době se část lesku vytrácí, ale i tak ji jistě nikdo nepřehlédne.


Zde můžete vidět, jak makeup včetně ostatních produktů vypadá po zhruba sedmi hodinách nošení. Základ tvoří krycí makeup v odstínu Gloden Fair, tvář je vykonturovaná očním stínem Cocoa cup, tvářenka v odstínu Peach glow a rozjasňovač Diamond glow. Ačkoliv jsem spíše bledule, sáhla jsem právě po této broskvové tvářence a i tak mě velmi baví! Zároveň vždy, když se líčím, tak zbylé produkty na štětci otírám do víčka. Jak? Při konturování nosu zbytek produktu aplikuji do záhybu oka, čímž prohloubím pohled. Tvářenku nanesu přes celé víčko a do středu víčka aplikuji zbytek rozjasňovače. Dosáhnu tím naprosto jednoduchého a rychlého looku, který stojí jen na pár produktech a přesto vypadá skvěle!


Co vy a tvářenky? Kterou máte nejraději? 
SHARE:

5 komentářů

  1. Na rozjasňovače a prakticky i na tvářenky moc nejsem (nosím prakticky jen bronzer, mám ráda, jak dodá pleti zdravý nádech), ale Lily Glow je teda nádherný odstín! <3

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem si v poslední době oblíbila tvářenky zničehonic. :) Ta vypadá moc pěkně. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tvarenky nenosím, jen bronzer a rozjasnovac. Tento odstín vypadá ale nádherně! :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
  4. Já tvářenky moc nenosím.. Raději sáhnu po bronzeru a rozjasňovači :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig